Heya, nép!
A leírásban remekül láthattátok, (vagy nem) hogy itt oneshot-ok, ? x reader-ek, mémek, chatroom-ok, OC-k, és még sok random cucc lesz vegyítve.
Agykárosodásért nem vállalok felelősséget!
Shippelni KELL.
No meg ki nem szeretne egy kis Olvasó-chan x valakit?
A lemonhoz még fiatal vagyok!
Shipháborúkért nem vállalok felelősséget, és ha kapok díjakat, akkor azt valamelyik karakterrel csinálom meg!
Csak ha adsz díjat, írd, hogy #Kesese
a nevem elé 😉
Akkor itt fogom megcsinálni!S néha hozok fanartot, tőlem. Figyelmeztetés: azok szörnyűek.
Mit akartam még... *kínos csönd*
Gilbert: -A fanficed! A fanficed!!
Ó, köszi, tényleg.
Szóval, egy rettentő rossz hetalia fanfictiont is találtok az oldalamon, amit NE MERJETEK ELOLVASNI.Gilbert: -De szeretted írni, no?
Persze, írni szerettem. Visszaolvasva nyálas. Ha valami csoda folytán könyvként lenne a kezemben, akkor folyna róla a nyál.
Gilbert: -Belegondolni is rossz. De a könyvben összejövök a-
Kusss!
*felveszi a seprűt, és kikergeti Gil-t a szobából a többiekhez*~3 minutes later~
*megtépett Author-chan visszatér*
Ne nézzetek így rám! Visszafele úton megtépett egy mosómedve.
Ilyen szösszeneteket is elcsíphettek, ha például Oneshot-ot írok, és a karakterek észre vesznek engem.
Feliciano: - Például így?
Igen. Most viszont egyétek meg a sütiket, amit sütöttem. Nyugi, Arthur nem segített benne.
Feliciano: - Arrivederci, nép!
Most megyek, nem vagyok biztos, hogy egybe van még a konyha.
*kimegy a szobából*
-------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Hetalia Stuff
HumorUhh... Hello! Én Feliciano vagyok, örvendek! Itt mindenféle dolgot megtalálsz, ami rólam, és a barátaimról szól. Légy üdvözölve a világunkban! ~Veeeee //Csak Hetalia Fanoknak ajánlott! //