Az apokalipszis 2.

77 8 10
                                    


Lovino mély hangja betöltötte a folyosót. Bólintottál Gilbertnek, és ti is beléptetek.

– Hey, Francis! Nem láttad az öcsém kedvenc gumikacsáját véletlenül? Sehol nem találja, és idegesít. – sétálgatott az olasz.
– 'eey baaráátoom. Neem láátaam seehool. – nyújtotta meg a magánhangzókat Francis.

Lovino rátok akart nézni, de inkább nem tette. Valamit ki kellene találnia, hogy lefoglalja a Fertőzöttet.
– Szóóóvaaaaal... – töprengett a barnahajú.
– Moondd csaak. – állt fel a francia.
– Tudtad, hogy a tegnapi pincérlány keresett téged? – talált ki valamit. Ha Fertőzött, elvileg nem kéne emlékeznie olyan apróságokra, mint egy pincérlány.
– Keereeseet? Miiéért? – lepődött meg.

Te Gilberttel laposkúszásban mentetek a fal mentén. Az volt a terv, hogy odalopakodtok arra az oldalra, amelyen Francis van. Onnan már könnyű lesz eltalálni.

– Hát nem emlékszel?!
Na ilyet... – kezdett belejönni a szerepébe Lovino.
– Baaráátoom... Mii töörtéént teegnaap?!
– Tudod... Hogy is mondjam ezt...
– Csaak moond. – közben egyre közelebb ért a szőke a barnahajúhoz, aki odalépett a zsákhoz.
– Szóval... Romantikusan beszélgettetek... Elvitted vacsorázni... Aztán most azt hiszi, hogy jártok... De nekem mondtad, hogy ez csak egyetlen egy randevú volt.

Gilberttel igyekeztetek a homályban haladni, és egy pillanatra Lovino rád nézett. Kicsit megemelte a jobb kezét, s hármat mutatott. Ez volt a jel.
Megbökted az albínó vállát, aki értetlenül rád nézett.
– A jel, te idióta! Most lőjél rá! – suttogtad.
– Jó. 

S azzal a bénító puskából kiszabadult egy kékesfehér fénycsóva, ami egyenesen eltalálta a Fertőzöttet.
Francis éppen megpróbálta megérinteni Lovinot, aki viszont a jelt leadva gyorsan kitért az elől.

A szőke összerogyott, és eldőlt.

Közben kaptál egy üzenetet az adó-vevőn.
"#1565-ös üzenet#
Szép volt, Siheder Egylet! Kinyitotttam a karantént. Leküldtem Felit, hogy vigyen pokrócot.
#1565-ös üzenet#

Elmosolyodtál az álneveken. Ciprián ezek kitalálásában nagyon jó. Csupán azért használtok ilyem rendszert, ha a Túlélők megpróbálnák lenyomozni az Ellenállókat.

A Túlélők olyan emberek, akiket nem fertőztek meg, de nem szeretnének nagyon belefolyni az apokalipszisba. Őket Kívűlállóknak is szokták csúfolni. Ők vannak a legtöbben, mivel ők a civilek. Utánuk jönnek a Fertőzöttek, akik szintén sokan vannak. Aztán végül a csekély számú Ellenállók.

A Túlélők azt hiszik, hogy a rendőrök meg tudják őket védeni. Mekkorát tévednek. Ezért nézik komplett idiótáknak az Ellenállókat.

– Szép volt, Lovino! – szaladtatok oda hozzá.
– Köszönöm, de Gilbert intézte el. És (Név), kiváló vezér vagy. Nem is értem miért nem te vagy a fővezér.
– Nem akarok posztot váltani, másrészt Ludwig sem mondana le. Nekem ez így jó. – mosolyogtál.
– Akkor ha befejeztük a bájcsevejt, hova visszük a szőkét? – kérdezte Gilbert.
– A karanténba. Ott majd Kiku és Heracles kivizsgálja. Itt megvárjuk Felicianot, hogy hozza a pokrócot, amibe becsavarjuk. Mint egy sushiba.
– Igen, ez fratello-nak való feladat.
– Hagyd már szegényt. – nevettetek.

Pár perc múlva a másik olasz is megérkezett, egy fehér pokrócot szorongatva. A takarónak egy része lelógott a földre, így szerencsétlen rálépett, és elcsúszott.

Lovino fogta a fejét, Gilbert nevetett, te meg Feli segítségére siettél.
– Grazie. – segítettél neki felállni, majd kiterítettétek a pokrócot.

– Ezt nem gondoltuk át. – szólaltál meg, ahogy körbejártad a lebénult Francist, és a pokrócot.
– Hogy érted?
– Nos, nem kockáztathatjuk meg, hogy hozzáérünk. Nincs itt valami, amivel rátolhatjuk a takaróra? – néztél körbe.
– Van nálam egy piszkavas. – szólalt meg a dél-olasz.
– Ööö, oké. Az jó lesz.
– Bátya, miért van nálad piszkavas? – tette a könyökét Lovino vállára Gilbert.
– Tudod, vészhelyzet esetére.

A piszkavas ahhoz képest elég hosszú volt, így odaguggoltál a franciához, és elkezdted böködni.

– (Becenév), ez nem fog men– próbálta mondani Gilbert, de ekkor sikerült meglökni Francist.
– Na, haladunk! – jelentetted ki elégedetten.

Lovino adó-vevője üzenetet kapott.
"#1567-es üzenet#
Remek műsor nézni, ahogy az Úrnő böködi Szőke Madarat egy piszkavassal, de ajánlom figyelmetekbe az ajtó melletti kukát, amiből egy fatömb lóg ki.
Csak gondoltam szólok.
Amúgy frankón itt van minden Siheder Egylet tag, és a kijelzőn nézünk titeket.
#1567-es üzenet#"

Az olasz majd megszakadt a nevetésben, mire kapott pár értetlenkedő arcot. Erre megmutatta az öccsének és az albínónak, akik szintén elkezdtek nevetni.

Te nem foglalkoztál velük.
– (Név), azt írja Ciprián, hogy ott egy fatömb a kukában. Idehozom. – tájékoztatott Feli.
– Ó, oké. Köszi. – álltál fel. Pedig azzal a piszkavassal milyen sikeres voltál!

Fél perc múlva Feliciano visszatért a fatömbbel, és együtt tartva, elkezdtétek tolni a még mindig lebénult Fertőzöttet.

Folytatjuk...?

Helló!
Nos, nekem lenne még ötletem folytatni ezt, de nem tudom, hogy nektek szórakoztató-e ezt olvasni. Így kérek véleményeket, hogy folytassam-e, vagy ne.
Szép napot! 💜


Hetalia StuffWhere stories live. Discover now