Apokalipszis 4.

91 10 42
                                    


Mivel döntöttél, felkerested Gilbertet.
Addigra már elcipelték Francist a karanténba.

Ahogy kapcsoltál volna lámpát a B 2-es folyosón, valaki megállított.
Az a valaki nem más volt, mint a Vezér.

- (Név)... Lenne egy feladatom számodra. - szólalt meg a német lelkiismeret-furdalással. Nem sokat hagyott téged pihenni.
- Umm, igen? - vártad a válaszát.
- Szóval... Alfredért aggódunk. Ciprián kapott egy fülest, hogy elkapták a Túlélők.
- M-MI?! ÉS NEKEM ERRŐL MIKOR AKARTÁL SZÓL- aztán észbekaptál, hogy azért a feletteseddel nem kéne üvöltöznöd.
- Ú-úgy értem... mikor vitték el?
- Körülbelül egy hete. -válaszolta Ludwig.
- Ó... - most te érezted magad rosszul, hogy a sok esemény hevében nem tűnt fel nagyon a hiánya.
- Kivel mennék? - ültél le egy dobozra, ami egy másik dobozon állt.
- A partnereddel, a századossal és Matthewwal. - sóhajtott a német, majd nekidőlt a szürke falnak.
- Matthew? De ő kész van erre? - hezitáltál.
- Nem akartam elengedni, de nagyon szeretett volna menni.
- Értem...

Kétségek függönye zárult össze körülötted. Nem tudtad, hogy mi lesz az ügy kimenetele, de féltetted a kanadait.

Egyszer nem láttad, hogy milyen fegyvert forgat a kezében. Ha forgat...

Miközben gondolkodtál, Ludwig közelebb lépett hozzád, amit te nem tudtál hova tenni. Majd rájöttél, hogy csak a füledbe akar súgni valamit.
- Kérlek külön vigyázz rá. Nem olyan jó harcos, mint Te vagy, (Név).

Csak csendben bólintottál, és ahogy a német ellépett tőled, gondolkozóba estél.
~Vajon a fiúk tudják? Csak ne bántsák szegényt gúnynevekkel... mondjuk miért tennék. Rendes srácok.

Felbaktattál a Z 8-as szobába. Az volt a tied. Út közben beleütköztél Lovinoba, akinek elmondtad, hogy szívesen mész a pizsipartira, csak ne ma, illetve ne holnap legyen. Az olasz megértette, és nem kérdezett semmit.

Mivel a Francis, azaz Szőke Madár akciót este hajtottátok végre, így most este tizenegy óra volt a bunkerban. Ahogy beléptél a szobádba, gyorsan lezuhanyoztál, majd álomra is hajtottad fejedet.

* Éjszaka hajnali 3:00 *

Lidércálmaid voltak az elkövetkező küldetéssel kapcsolatban.

Gilbertet elfogták, Lovinot és téged megkötöztek, és Matthew... nos arra inkább nem gondolsz, hogy vele mi történt.

Lázasan ébredtél fel, leizzadva és kapkodva a levegőt. Rögvest felültél, és kinéztél az ablakon.

Ránéztél az ezüst égitestre.

Viszont ezt követően egy sötét alak jelent meg az ablakodtól 15 méterre. Nem vetted komolyan, arra hivatkozva, hogy hajnali három van, éppen rémálmod volt, és csak úgy nem szoktak járkálni emberek az éjszaka kellős közepén.

Ekkor viszont egy csekélyen fénylő állatalak jelent meg, aki elüldözte az embert.

Amint feladatát végrehajtotta, közelebb sétált a szobádhoz, de nem túl közel. Épp csak annyira, hogy kivehesd az állat mivoltát.

Egy hiúz lehetett. Kisebb korodban is rengetegszer megjelent, és amikor egyszer megkérdezted Arthurt, hogy van-e ennek jelentősége, így felelt;
- (Név)... ő a te spirituális állatod. Minden embernek van egy, csak a legtöbben nem veszik észre.

Békességben aludtál el újra, a tudatban, hogy védve vagy a fekete árnyaktól is.

* Reggel *

Korgott a hasad. Ellenben olyan kényelmes volt az ágyad, hogy nem akartál kikelni. Viszont éhes voltál.
Pihentél még tíz percet, majd egy negyed óra múlva már a többi Ellenállóval reggeliztél.

Éppen megvitattátok az élet nagy dolgait, azaz inkább elárasztottátok tippekkel a kanadait.

- Ne fektess reményt egy olyan kapcsolatba, amiről az elején tudod, hogy nem fog menni. - szólta Gilbert.

- Soha ne egyél gyümölcsöt tej ivás után. Elrontja a hasad, aztán beköltözhetsz az illemhelyre. - mondtad.

- Nem az tesz bátorrá, ha kioltasz egy életet. Hanem az, amikor meghagyod. - mondta Ludwig.

- Ne tegyél ananászt a pizzára. - csatlakozott Lovino.

- Ne próbáld összegyűjteni a Végtelen Köveket, majd kinyírni a világ felét. Lehet hogy véletlen kinyírod azt is, akit nem akartál.

- Ne tegyél yoghurtot a gofrira. Egyszer kihányod, és egy életre megutálod mindkettőt. - folytattad a tipp osztogatást.

- Ne rakj egy kiló reszelt sajtra egy kiló sót. Aztán meg ne próbáld megenni. Nem fog menni. - szólt Arisu_Jaeger, aki előjött a sötétségből, majd miután végigmondta, eltűnt.

Mielőtt Matthew meglepődhetett volna, a lány újra megjelent mögötte, és a fülébe súgta:
- Ne egyél kakaóporral megszórt hagymacsíkot. Nem lesz jó vége.

Ekkor egy újabb emberke lépett a szobába, aki segítette társait az élettani tanácsaival.

- Ha nagyon menő akarsz lenni azhal, hogy csípős paprikát eszel, hallgass a testvéredre, aki azt mondja, hogy csak a végéből harapj le egy kicsit, s ne kapd le a háromnegyedét. - emlékezett vissza Tyaeduera...

– S a legfontosabb, hogy megtaláld a lelki békédet... kivéve amikor b*zdmeg! – folytatta, majd amikor kimondta a csúnya szót, Matthew összerezzent.

– Ne ugrálj le 20 emeletes épületek tetejéről.. Még az is lehet, hogy meghalsz. – szólt közbe @zeka-chan, mire az ibolyaszemű megölelte Kumajirot.



A kanadai próbált mindenre figyelni, és mindent felírt a jegyzetfüzetébe.

// Minigame //

Van a tarsolyotokban bölcsesség?

Szeretnétek világgá kürtölni, megkönnyítve az emberek életét?

Akkor írjatok Author-channak, és ő megemlítve a forrást, beleírja a történetbe!

Mondjuk ide :

_____________________

Ha mégsem sikerül oda, akkor mindegy, csak valahogy jelöljétek meg, hogy beleírjam-e vagy ne.

Viszont egy szabályom van. Maximum 2 bölcsességet, avagy életviteli tanácsot írhat egy emberke.

Author-chan kilép.

// Minigame vége //

Nemsokára indulnotok kellett.
Érzelgős beszédet tartottál.

- Ha nem térnénk vissza, tudjátok, hogy nem fogjuk elárulni a csapatot az életünk árán sem. Ha elkapnak, hát legyen. Belőlem egy szót nem húznak ki, illetve ezért meg is kértem Cipriánt, ha az adó-vevőben beépített nyomkövető 15 percig nem mozdul, úgy, hogy én nem írok semmit, akkor vágja le a rendszerről. Én nem fogom engedni, hogy bejussanak a gépeinkhez. Erre viszont nem fog sorra kerülni, mert ilyen csodás csapattal, mint amilyen az enyém, semmi baj nem történik.
Nemsokára viszont láttok minket, és Alfredet is!

Befejezve a monológot a felfegyverkezés után kisétáltatok a rejtett kijárathoz, intettetek a többi Ellenállónak, és kiléptetek a szabadba.

~Folytatjuk...~

Hetalia StuffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora