Az apokalipszis

119 9 13
                                    

Hoi
Hoztam egy két részes oneshotot :3

AU : Zombi apokalipszis: Ellenállók + Túlélők  + Fertőzöttek

Romániát most hivatalosan, illetve hivatal nélkül Cipriánnak fogom elkeresztelni.

– Alfred, azt hittem ezt már tisztáztuk. – támasztotta a fejét (Név), az Ellenállók tagja.
– De nem érteeem. Mondd el ismét, please! – kérlelt az amerikai.
– Rendben. Mivel a Fertőzöttek fellelték a Déli-bunkert, így az ottani Ellenállók is valószínűleg Fertőzöttek lettek. Oda kell küldenünk valakit álruhában, hogy megnézze, vannak-e olyan Ellenállók, akiket ki tudunk gyógyítani.
– Kiku, hogy van az öcsém? – kérdezted aggódva. Miközben szerencsétlen (Öcséd Neve) jött haza az iskolából, egy Fertőzött meg akarta harapni. Ehelyett felsértette a bal karján a bőrt, és a kisfiú szervezetébe jutott egy baktérium, ami vírust hordoz.

Kiku, aki az Ellenállók gyógyító orvosa látja el, és keresi a baktériumot. Emiatt egy cseppet aggódsz.

– Alfred, ha már akkora szájhős vagy, akkor menj te.
– Dehogy megyek! Különben is, az egész felderítősdi a te ötleted volt, Arthur!
– Be tudnátok fejezni az örökös veszekedést?! Vészhelyzet van! – futott be idegesen Matthew.
– Mi történt?! – rohantál a fiúhoz.
– Francist megfertőzték...
– HOGY MI?!

Azonnal lezárattad a bázist, hogy még csak észre se vegyék a Fertőzöttek kívülről.
– Riadókészültség, őrszemeket ablakokhoz állítani. Hol van most? – kérdezted a kanadait, mire az vállat vont.

Sóhajtottál egyet. Ezzel próbáltad magad nyugtatni. Te vagy az alvezér, neked kell a legjózanabbnak lenned. A félelem nem vakíthat el...

– Matthew, Francis bent van az épületben?
– Nem tudom, legutóbb az A6-os folyosón láttam. Akkor vettem észre, hogy sántikál, és nincs magánál, amikor nem értette a kilincs működését.
– Hálám üldöz halálodig, Matthew Williams! – megveregetted a vállát, majd erősítést hívva odasiettél az A6-os folyosóra.

– (Név), mire kell a bénitó
puska? – kérdezte Lovino.
Ne beszélj ilyen hangosan. És arra kell, hogy ha Francis megtámadna. – suttogtad idegesen.
– Miért támadna meg?
Mert meg lett fertőzve. – mondta Gilbert szemrehányóan.
Jól van, na. Én akkor az Északi őrtoronyban voltam.
– Befejeznétek a csevegést, és befognátok végre?! Hallani szeretném Francis lépteit. Hogy ott van-e. – sziszegted.

Nehéz alvezérnek lenni ilyen tökkelütöttek mellett. Jó katonák, de keveset gondolkoznak.

Odaérve az ajtóhoz Gilbert mutatta, hogy benyisson-e, mire te leintetted. A lehető leghalkabban az ajtóhoz nyomtad a füled, úgy hallgatóztál.

(Becenév), hallasz va–
– Pssszt ! – pisszegted le az albínót, s Lovino is segített egy szúrós pillantást vetve rá.

Eleinte nem hallottatok semmit. A melletted lévő piszkosfehér falon kopogtál egy kicsit. Tudtad, hogy üreges a fal, így akárki bent volt hallhatta az ilyet.
Továbbra is csend. Másodjára már kettőt kopogtál, amire válaszként egy hatalmas csattanást hallottatok.

Elővetted a high-tech adó-vevődet, és üzentél Cipriánnak.
A fiú ugyanis az Ellenállók technikai zsenije, így ő kezel minden elektromos kütyüt. Ilyen például a videókamera.

Pár másodperc múlva válasz is érkezett.
"#1563-as üzenet#
A Szőke Madár elesett egy székben, az keltette a zajt.
#1563-as üzenet#"

Francis csak elesett egy székben, ez keltette a zajt. – suttogtad el a két társadnak gyorsan.
– Értjük.
– (Név), hogy fogjuk ezt csinálni?
– Már mit? És halkan!
– Hogy tervezel bemenni? – kérdezte a barnahajú.
– Ezt kell még kitalálnom.

Nem telt sok időbe, mire összeállítottál egy tervet.
– Vázolom. Te, Lovino, jóban vagy Francissal, sí?
– Hát, amikor még egészséges volt, akkor haverom volt.
– Nos, ezért fogsz te bemenni először. Elkezdesz hozzá beszélni, azzal feltartod addig, amíg Gilbert lelövi a bénító-puskával. Csak azért nem én lövöm le, mert a puska nehéz nekem. Én addig írok Cipriánnak, hogy nyissa ki a karantént.
– Jó ötlet. – helyeselt a fehérhajú.
– Legyen. De tudod, hogy nem szeretek csali lenni, ragazza.
– Tudom. Azért egy apokalipszis kellős közepén nem arra szoktunk gondolni, hogy mit szeretünk.

Írtál Cipriánnak, hogy indul az akció.

Lovinot váratlanul megölelted, amihez ő hozzászokott, mert minden akció előtt ezt teszed a társaiddal, akit elsőnek kiküldesz.
Vigyázz magadra. Tarts minimum 4 métert tőle. Az A6-os folyosó szélesebb, mint ez. 10 méter széles. Jobb oldalt, tőled 5 méterre találsz egy zsákot. Ha szükség lenne rá, hajítsd Francisra. Kövek vannak benne. – osztottad a tippeket mint egy oktatójátékban.
Grazie, de szerintem boldogulok. Ez csak egy zombi-Francis. Láttam már rosszabbat.
– Most viszont menj. – mosolyogtál az olaszra bíztatóan, ami ugyan a sötétben nem látszik, de ez nem lényeg.

Kinyitottad az ajtót, amin a fiú belépett.
Úgy tervezed, hogy amint el kezd beszélni, ti is bementek. Az nem fog feltűnni a Fertőzöttnek, mivel egyszerre csak egy dologra tud koncentrálni.

Lovino mély hangja betöltötte a folyosót.
Bólintottál Gilbertnek, és ti is beléptetek.

Folytatjuk...

Sziasztok!
Ezt a oneshotot a Radioactive című dal ihlette, az Imagine Dragons-tól.
Remélem tetszett!
Szép napot!

Hetalia StuffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora