Hello, and how's it hangin'?
Gyerekek, megyek mondoconra~
Majd talizhatunk xdSzóval, ez most kicsit más lesz, mint eddig. Szeretek új dolgokat kipróbálni, és kísérletezni :D
Lényegében létrehozok egy
au-t, de viszont sok mindent nem én szabok meg. Majd a végén elmondom, hogy történt ez az egész. :3Lehet, hogy kaptok egy röhögő hörcsögöt közben. Huppszi~
Warning!
A "vér" szó említve lesz.
Warning!Erősen gondolkozom rajta, hogy szarkasztikusan írjam meg... de magamat ismerve nem fogom bírni xd
Warning!
Sok mindennek nem lesz értelme, úgyhogy ha vannak ép agysejtjeid, tégy egy szívességet, és távozz. Aggódom az elmétek épségéért :D
Warning!Hát akkor csapjunk is bele!
Valahol, a fényeken túl ami szép volt s elmúlt, újra vár. Egy erdőről van szó, amelyet az emberi szem nem láthat, ezért meg sem találhat.
Valahol, az árnyakon túl, újra befogad egy távoli táj, és körbe kigyúlnak a fények.
Ott ébrednek ők, akik örökké élnek.Khaddar földjén járunk, mely egy rejtett táj. Sokszor hasonlítják egy koszos kárpithoz, mivel ha felmászol egy dombra és lenézel, úgy néz ki.
A fák itt ftalozöld színekben pompáztak, a törzsük pedig sápadt rózsaszín volt. Nem éppen egy mindennapi erdő.Viszont amint felkelt a Nap, egyáltalán nem is látszott semmi; ugyanis Khaddar földjén állandó a nárciszsárga köd. Többször volt már olyan, hogy Feliciano elesett ebben a sárga ködben, mivel itt alig látsz az orrod elé.
Ha hirtelen meghallod, amint egy gezvét pengetnek valahol, akkor jó úton jársz, fiam/lányom/egyéb,
mert ember létedre hamarosan elbotolsz a sárga ködben... de ha ezt nem tennéd, nem találkozhatnál a legviccesebb vérszívó bandával a világon.A kyuketsuki gyakran kiad sziszegő hangot, ha balra néz, és most éppen balra nézett. Vándorunk eléggé megijedt e hallatán, de találkozni akart a többiekkel.
Amint már kezdett kitisztulni a sárga köd, egy hatalmas palotához ért, amely kicsit hátborzongató beütést sugallt, de te mégis kopogtattál az ajtón.
.-...
Egy hangos csördüléssel kinyílt az ajtó, és egy érdekes figurával szemben találtad magad.
- Bátya, itt egy vándor! Nédd má'!
- Oh, hello mademoiselle/monsieur. Comment dosszié, vas-tu? Ravi-oli de vous fondü, avoir rencontré.
- Nem értem, sajnálom.
- Orövoár - a szőkehajú ezzel távozott, és elegánsan a nappaliba ment.
- Umm, hol vagyok? - kérdezted a másikat, aki megvonta a vállát.
- Nem t'om, valahol a szivárvány felett. Nagyon magasan. Még a kék madarak is repülnek.A barátságos fiú bevezetett, és harsány nevetést hallottál az egyik szobából.
Éppen azt vitatták meg az országok, hogy ki hogyan változott át.
ESTÁS LEYENDO
Hetalia Stuff
HumorUhh... Hello! Én Feliciano vagyok, örvendek! Itt mindenféle dolgot megtalálsz, ami rólam, és a barátaimról szól. Légy üdvözölve a világunkban! ~Veeeee //Csak Hetalia Fanoknak ajánlott! //