Sziasztok!Yup, I know, talán egy éve nem volt rész (?)
Huppsz... mindenesetre nem csak azért, mert egy lusta süti vagyok, hanem mert TÚL SOK MINDEN történt mostanság az életem- életünkben
*sovjet anthem starts playing*
És nem volt elég stabil a mentális egészségem, ezt értsétek ahogy szeretnétek.
Viszont most sötét és szomorú időket élünk. Ezt szeretném kihívni harcra, hogy egy kis örömöt csempésszek ide, ha 4 másodperc erejéig is, de az is megéri.
Szóval ma, Május 3-án, Anyák napján gondoltam szerzek pár örömbeli korona-pillanatot, ami talán fényt derít arra, hogy ne csak a rosszat lássuk.
Az érettségizőknek MARHA NAGY bátorságot, és hatalmas szerencsét kívánok! Menni fog! Ügyesek lesztek. És vigyázzatok magatokra ❤
Akkor kezdjük!
#1
Feliciano őszintén el van havazva, kétségbe van esve.
Az egész vírus-szituáció eleinte Európában nála volt a legrosszabb.A többi nemzetnek szemfelnyitásként szolgált az olaszok tapasztalata.
Yaonál a helyzet javult. Ugyan Wuhanban tört ki a vírus, de mostanra olyan fegyelmezettséggel és elkötelezettséggel, ami a kínai eszme, bezárták az utolsó "vészhelyzeti" kórházat is, hisz a páciensek száma rohamosan csökkent.
Feliciano nem kért segítséget Yaotól, de mégis kapott:
"Miután a Koronavírus ellen harcoltak Kínában, ugyanaz az egészségügyi csapat Olaszországba megy küzdeni.
Igazi hősök. "Szituáció-pillanat:
– Nem, a maszkokat most vigyük oda- mondta Feliciano, bár a parancsait elnyelte a káosz.
A fiú mentális épsége a küszöbön állt, és akármennyire is volt kontroll alatt a helyzet, félt, hogy elszakadhat az utolsó húr is.
Bezáratta a repülőtereket, így csodálkozott, amikor felnézett az égre, és látott egy kínai repülőt érkezni.
Bepánikolt, és olyan gyorsan futott a repülőtérre, mint amikor azt hitte Anglia hadserege üldözi.
ESTÁS LEYENDO
Hetalia Stuff
HumorUhh... Hello! Én Feliciano vagyok, örvendek! Itt mindenféle dolgot megtalálsz, ami rólam, és a barátaimról szól. Légy üdvözölve a világunkban! ~Veeeee //Csak Hetalia Fanoknak ajánlott! //