Profesör kiraladığı orta düzey bir otomobille MAS'ın Adana'daki binasına doğru süzülüyordu .Kiraladığı otomobil, Volvo marka eski otomobili kadar dayanıklı değildi .Direksiyon başında kalp krizi geçirse onu kriz öldürmese bile travmatik bir kesi öldürebilirdi . Üstelik yeniden kalp krizi gelse otomobili yayaların üzerine sürmek istemiyordu, bu yüzden yirmi beş kilometre hızla, en sağ şeritten seyrediyordu.
Otomobil sürerken tehlikeli olduğunu bildiği halde , yedek telefonuyla Aziz'i aramaktan geri kalmıyordu .Her defasında da aynı kadının konuşmasını duyuyordu . Telefonun kapalı olduğunu söyleyen şebeke operatörünü.
Aziz'e ulaşamayacağını anladığında, telefonuyla başka bir numarayı çevirmeye çalıştı .
Telefonu açan kişi bir süre cevap vermedi . Profesörde öyle . Sessizliği profesör bozdu .
-bir-beş-iki-dört-üç-altı-on-yedi-dokuz-sekiz
-Kontrol ediyorum... Hat güvenli profesör .
-Teoman son durumlar nedir ?
-Profesör ben de size ulaşacaktım . Haberlerim var .
-Nedir onlar ?
-Alaska'ya düşen göktaşı hakkında sizin seveceğiniz ve sinirleneceğiniz tarzdan bilgiler elde ettim . Göktaşının rotasına bakılırsa aslında Kırgızistan'a düşmesi gerekiyormuş. Ancak NASA 1999 yılında rotada sapma yaratmış .
-Dur dur dur dur , bunu nasıl başarabilmişler ?
-Voyager-1 fırlatılırken aynı anda Regayov-1 de fırlatılmış. İsminden de anlaşılacağı gibi Voyager-1'in kopyası sayılır ancak bazı düzenlemeler yapmışlar . Regayov-1'e bazı ekipmanlar ve taş analiz aygıtları eklemişler . 1999 yılında Plüton yörüngesi civarında uzay aracı göktaşına inmiş ve taş analizi gerçekleştirmiş . Analizde tanımlanamayan bir element keşfetmişler .
-Ne yani bulunan elementin periyodik tabloda olmadığını mı söylüyorsun ?
-Kesinlikle profesör ! Üstelik bu elementin diğer elementlerden ayıran birkaç özellikte var .
-Durma ! Devam et !
-Teoman ?
-Orada mısın ?
-Profesör hatta sızmaya çalışıyorlar KB'nize dosyaları gönderdim . oradan detaylı bilgiye bakarsınız . Bir şey daha söyleyip ardından kapatmam gerekiyor . Bu element için MAS'taki bir koçla pazarlığa oturmuşlar . Elemente karşılık üstün özelliklere sahip bir insanı istemişler . Pazarlıkta anlaşmaya varılmış . Ancak bu insanın kim olduğunu bilmiyorum . Şimdi kapa...
-Teoman ? Lanet olsun cevap ver KB'den uzaktayım Teoman ?
Hat kesilir kesilmez profesör otomobilin gazına köklemeye başladı . Şuan bir kalp krizi geçireceğini veya baraj gölüne uçacağını bilse ayağını yinede gazdan çekmezdi . Kırmızı ışıklara bile aldırmadan son sürat MAS merkezine gidiyordu .
"Demek elemente karşılık üstün özelliklere sahip bir insan ha! Seni sürtük , zamanında seni öldürmek için fırsatım vardı . Lanet kafa lanet kafa bunu daha önce neden yapmadın"
Bisiklet yolu olmadığı için ana yolun kenarından giden iki bisikletliye çarpmamak için son anda direksiyon kırdı . Dikiz aynasından onlara baktığında iki bisikletlide orta parmağını kaldırmış profesöre gösteriyordu . Onlarla ilgilenmedi, ilgilenmesi de gerekmezdi sonuçta bu konuda suçlu olan biri varsa oda kendisiydi .
"Ahh eşek kafam ahh , Aziz'i de o kaçırdı. Şimdi üzerinde hangi deneyleri yapıyordur kim bilir ! Koca memeli sürtük."
Göl kenarından MAS merkezine yedi dakikada gelmesine rağmen bu yol profesöre , asırlar gibi uzun gelmişti . El frenini sertçe geçerek bodrumdaki otoparka otomobili park etti . Koşarak asansörlerin bulunduğu bölgeye ilerledi . Bir yandan da Arka cebinden sarkan siyah metali düşürmemek istiyordu . Nasılsa az sonra lazım olacaktı . Giriş kapısına yaklaştığını sezince hızını azalttı parmak uçlarında yürümeye başladı . Arkasındaki , kemerde asılı bulunan siyah metali eline aldı avuçlarında sıktı . Kapının hemen arkasında bulunan godzillaya benzeyen adamı gölgesinden fark etti . Adamın boynuna nişan alıp isabet ettirmesi için yalnızca iki saniyesi olduğunu biliyordu . Eğer hedefi tutturamazsa Godzilla onu havaya kaldırır ve omurgasını kırardı . Bu tıpkı kırk kiloluk bir yağlı güreşçinin seksen kiloluk ayıya yenilmesi gibi kaçınılmazdı . Elindeki metalin Kilidini açtı ve şarj etti . Çıkan ses düşük olmasına rağmen , cüsseli adam bunu fark etti . Önce gölgesi kapıdan dışarı çıktı , sonrada devasa vücudu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alagan-Element
Science Fiction-Yeni elementin adı, Asklepiosyum. Asklepios mitolojide gençleştirme tanrısı ve tıp tanrısı olarak geçer. Teselya kralının güzel kızı Koronis, Güneş'in tanrısı Apollon ile ilişkiye girer bu ilişkiden de Asklepios doğar. Yılanlı asa onu temsil eder...