28

642 84 1
                                    

"Televizyonunu yeni açan seyircilerimiz için tekrarlıyorum , Türk Silahlı Kuvvetleri'ne bağlı bir grup asker Boğaziçi Köprüsü'nün Avrupa yakasına giden şeridini trafiğe kapatmış durumda. Yetkililerden henüz bir açıklama yok . Olası bir bomba ihtimaline karşımı kapatıldı onu da bilmiyoruz . Ancak tek şerit kapatılmış durumda ."

"Yetkililerden açıklama geldi , Başbakan bunun bir darbe teşebbüsü olduğunu , evet bir darbe teşebbüsü olduğunu söylüyor . Türk Silahlı Kuvvetleri'nin içerisindeki bir grup tarafından yapılan darbe girişimi olduğunu söylüyor"

"Bazı askeri üslerde hareketlilik olduğu haberini aldık , Ankara, İstanbul ,Malatya ,Muğla bu hareketliliğin olduğu başlıca şehirler arasında yer alıyor"

"Boğaz köprüsünü trafiğe kapatan askerler sivillerin üzerine ateş açmaya başladı"

"Darbeci askerler Worldsat vericilerini f16 ile vurdu . Henüz ne kadar zahiyat var bilmiyoruz ."

"Son dakika ! TRT binasını ele geçiren darbeciler bir bildiri okudu!

"Türkiye Büyük Millet Meclisi civarında f16 uçakları alçak uçuş yapıyorlar . "

"Yetkililer darbe girişimini bastırmak için insanları sokaklara davet ediyor !"

"Elimize ulaşan yeni bilgiye göre : Emniyet Genel Müdürlüğüne bağlı Özel Hareket Daire Başkanlığının binası iki F-16 savaş uçağı tarafından bombalandı . Çok sayıda yaralı olduğu haberini aldık"

"Türkiye Büyük Millet Meclisi binasına üçüncü kez , evet üçüncü kez f16'lar tarafından , Türk Silahlı Kuvvetleri'ne ait f16'lar tarafından bombalandı!"

"Helikopterden sokaktaki vatandaşların üzerine yaylım ateşi açıl çok sayıda yaralı olduğu bilgisini aldık . Can kaybı olup olmadığını bilmiyoruz"

"Tüm Türkiye'de Facebook ve Twitter başta olmak üzere tüm sosyal ağlara erişim yavaşladı !"

"Şuanda bir çok ilde Dinayet İşleri Başkanlığının talimatıyla camilerde sela okunarak halkı sokağa çıkmaya ve darbecilere karşı durmaya davet ediliyor"

"Tekrardan söyleyelim , Darbe girişimini yapan Türk Silahlı Kuvvetleri'nin içerisindeki bir grup. "

"Türk Silahlı Kuvvetlerine bağlı bir çok orgeneral , darbe girişiminde bulunan askerlerin sorumlu bulunduğu komutanlığa bağlı küçük bir grup olduğunu ve komuta kademesi olarak darbe hareketini desteklemediklerini bildirdi"

"Saatler şuanda 01:00'ı gösteriyor . Küçükçekmece Cumhuriyet Başsavcılığınca , Türk Ceza Kanunu'nun 309,311,312,313 maddelerine dayanarak resmen soruşturma başlatıldı ve gözaltı kararı alındı"

"Darbe girişimini yapan grup yavaş yavaş teslim olmaya başladı. İlk yüz darbeci güvenlik güçlerine teslim oldu .

"Ankara'da darbecilerin kullanımındaki AH-1 SuperCobra ve UH-60 tipi iki helikopter , Türk Silahlı Kuvvetlerinin darbe karşıtı personelleri tarafından , F16'larla düşürüldü."

"Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı , darbecilerin , darbe başarılı olduktan sonrası için hazırladıkları sıkıyönetim atama listesinden yola çıkarak içerisinde askerler , siviller ve yüksek yargı mensuplarının da aralarında bulunduğu bir çok kişi hakkında yakalama kararı çıkarıldı."

"Son Dakika ! Darbe girişimi sona erdi . Darbeci askerler tutuklanmaya başladı"

"Eğer ki darbeciler doğru Worldsat vericisini hedef alsaydı , 4A uydusunda yayın yapan ne kadar televizyon kanalı varsa devre dışı kalacaktı ."

"Darbeciler gizli bir haberleşme ağı olan Lock-The-Naughty kullanarak iletişim kurduklarını itiraf ettiler . Güvenlik güçleri Lock-The-Naughty'un kaynak kodunu ele geçirmek için çalışıyorlar."

"Darbecilerin , darbeyi planladıkları birkaç hücre evine emniyet güçleri tarafından baskın yapıldığı haberini aldık."

-⤩-

Alagan-Element Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin