"Ούτε εγώ μπορώ να το πιστέψω. Απλά κοίταζα νυφικά και έπινα καφέ με την Ρεβέκκα και ξαφνικά με πήρε η Έλεν τηλεφωνο. Έγιναν πολύ γρήγορα." Είπα στον Σεθ καθώς έμπαινα μέσα στον ουρανοξύστη. Από την φωνή του στο τηλεφωνο καταλάβαινα πως ήταν τόσο ενθουσιασμένος όσο και εγώ.
"Επιτέλους δεν θα χρειάζεται να κάνω τα θελήματα του Έρικ." Σχολίασε ανακουφισμένος. "Αυτό που λένε για αυτό το κάρμπα που έλεγες τις προάλλες..."
"Κάρμα, γλυκιέ μου, κάρμα λέγεται." Τον διόρθωσα γελώντας τρανταχτά.
"Αυτό τέλος πάντων. Από ότι φαίνεται ισχύει." Φαινόταν αγανακτισμένος που δεν μπορούσε να θυμηθεί τον όρο "κάρμα". Και πράγματι απορούσα πως γινόταν κάποιος να μην ξέρει τι ήταν. "Έφτασες σπίτι;"
"Τώρα κατεβαίνει το ασανσέρ." Τον ενημέρωσα κοιτάζοντας τα νούμερα των ορόφων να φωτίζονται ένα ένα.
"Λυπάμαι που δεν μπορούσα να έρθω από εκεί να τα συζητήσουμε. Με έχουν φορτώσει με αγγαρίες από το πρωί." Είπε μέσα από τα δόντια του. Δεν του άρεσαν οι υποχρεώσεις που του ανέθεταν και η αλήθεια είναι ότι τον εξαντλούσαν καθημερινά.
"Δεν χρειάζεται να απολογείσαι. Ο Έρικ κάνει τα αδύνατα δυνατά για να σε ζορίσει." Μπήκα στο ασανσέρ και πάτησα το κουμπί για τον τελευταίο όροφο.
"Το καλό είναι ότι δεν θα συνεχίσει αυτό για πολύ." Είπε περήφανα. Μπορούσα να ακούσω το πονηρό χαμόγελο να σχηματίζεται.
"Μην αρχίζεις να το διαδίδεις. Επίσης προσπάθησε να μην δείχνεις τόσο ευτυχισμένος. Έστω και καταλάβει κάτι ο Έρικ θα έχουμε εμπόδια που δεν τα θέλουμε στον δρόμο μας." Του είπα σοβαρά ώστε να με προσέξει περισσότερο.
"Μάλιστα κυρία μου." Είπε σοβαρεύοντας "Το μυστικό σας είναι ασφαλές μαζί μου."
Βγήκα από το ασανσέρ και περπάτησα με αργά βήματα προς το διαμέρισμα μου.
"Θα σε δω το βράδυ;" Με ρώτησε με την γλυκιά φωνή του.
"Εννοείται." Του απάντησα βάζοντας το κλειδί στην κλειδαριά. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα στο σκοτεινό μου διαμέρισμα. Έφερα το χέρι μου στον διακόπτη και άναψα το φως του σαλονιού. "Θα σε πάρω σε λίγο." Είπα παγωμένη και όταν άκουσα την μπερδεμένη έγκριση από την άλλη άκρη της γραμμής του τηλεφώνου το έκλεισα με μεγάλη ταχύτητα.
YOU ARE READING
Μαθήματα Αυτοσυγκράτησης
Teen FictionΟ Ίθαν και η Ελβίρα κατάφεραν να ξεπεράσουν τα προβλήματα του σχολείου. Δεν ειναι πια κρυφό και παράνομο ζευγάρι. Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγοι μήνες από τότε που τα ξαναβρήκαν και η ζωή τους μοιάζει παραδεισένια. Τι θα γίνει όμως, όταν οι γονε...