Začátek školního roku

3K 109 11
                                    

Ahoj. Chtěla bych se představit. Jmenuji se Nikol, je mi 19 let a bydlím spolu s rodiči ve velkém baráku. Jsme tak trochu bohatí. Chodím na veterinární střední školu. Mám pár kamarádů, ale spíše jsem radši sama. Můj věrný kámoš je můj pes Berry. Je to australský ovčák. Můj otec vede velkou firmu. Chodí domů jen večer a často jezdí na firemní srazy. Moje matka je právnička a tu moc nevídám. No... Konec představování. Zbytek se dozvíte v průběhu příběhu.

Ráno začíná a s ním i moje starosti. Každý zná ten pocit, když zazvoní budík a vy jste nuceni vstávat. Včera jsem šla později spát a tak moc nemám chuť vstávat.

,,Nikolo, vstávej. Dělej!!!", křičí otec s kuchyně. ,,Sakra... Nechte mě.", řeknu si pro sebe. Asi po 10 minutách otravování vstanu. První co udělám, jdu do koupelny. Začnu si čistit zuby a přitom vypadám v zrcadle jako strašidlo. Pousměji se. Mám svůj drdol tak roztřepený, že vypadá jako hnízdo. Obleču se, vezmu batoh a jdu na snídani. Matka udělala lívance. Jeden si vezmu a jdu ke svému autu. Mám černé Lamborghini. Jo... Rodiče mi to dali k narozeninám na osmnáctiny.

 Rodiče mi to dali k narozeninám na osmnáctiny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ve škole:

První hodina biologie. Uchopím kliku a vstoupím do třídy. Sedím úplně vzadu u okna. Se mnou sedí moje kamarádka Míša. Ta vždy chodí pozdě. Začalo zvonit a Míša vběhla zrovna do třídy. Klasika. Hodina začala a učitelka přišla s novým klukem. ,,Dobrý den třído, vedu vám nového spolužáka. Je z Kanady, tak buďte na něj hodní", oznámila učitelka. ,,Ahoj. Jsem Rick", řekl a sedl si vedle nás do lavice. Hodina byla nudná jako vždy. Kreslila jsem si do svého bločku, dokud mě nevyrušila Míša. Dloubla do mě a řekla: ,,Ten nový kluk furt po Tobě kouká." Já se schválně otočila na něj a on byl taky otočený. Díval se na mě a usmál se. Já se otočila zpátky a zrudla jsem.

Po dni stráveném ve škole jsem byla ráda, že je pátek. Nasedla jsem do auta a všimla jsem si, jak Rick sedí venku, dívá se mým směrem a kulí oči. Doma jsem hodila taškou do rohu a sedla jsem si k telce. V tom zabrněl mobil.

Míša: Ahoj. Nevadí, že jsem tomu novému klukovi dala tvoje fb?😀
Já: To si děláš srandu? Doufám, že nenapíše!
Míša: On se první ptal.
Já: Bože... Zabiji Tě!!!

O několik minut později:

Mobil začal blikat. Nová zpráva.
Neznámé číslo: Ahojky 😄
Já: Ahoj. Kdo jsi?
Neznámé číslo: Rick. Nevadí?
Já: neznámé číslo přejmenované na Rick. Aha, tak to jo. Já jsem Nikol.
Rick: Těší mě moc.
Já: Co se stalo, že ses odstěhoval?
Rick: No... Rodiče měnili práci a chtěli zkusit něco nového 😆
Já: Aha, tak snad se Ti bude u nás líbit.

Potom jsem šla si zaběhat do lesa. Běhám každý den 5 km. Musím si udržovat kondici. Už mám svou trasu. Běhám kolem jezera, přes kopec a lesní cestu.

Večer jsem dorazila, sedla si k počítači a dělala jsem věci do školy. Pila jsem kávu a v tom mi zabrněl mobil.

Rick: Ahojky. Nechceš zajít zítra ven? 😊
Já: Jasně. V kolik a kde?
Rick: V 10 u Tvého domu?
Já: Dobře. Máme velký barák. To poznáš. Jsme jediní, kteří to tu tak mají.
Rick: Těším se 😜

Šla jsem si lehnout. V noci pak přišel otec i matka. Nemohla jsem spát, tak jsem si chvíli četla knihu.

Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat