Lovci se postupně ztrácely a vlci polovinu roztrhaly. Nick přišel pomoct a já taky pár lovců roztrhala. Po pár minutách jsme zvítězily. Sice pár vlků jsme ztratily,ale vyhrály jsme. Odešly jsme zpátky do tábora a rozdělily jsme si služby. Já a pár dalších vlků jsme šly na lov a další na hlídku a stráž. Přeměnily jsme se a šly jsme do vedlejšího lesa lovit. Já si ulovila srnu a kluci šly na jelena. Pojedly jsme a utíkaly jsme zpátky do tábora.
Já naštěstí dneska jsem neměla nic na práci a tak jsem šla do sprchy a do postele. Nick došel později celý utahaný a zalehly jsme a usnuly.
Další den ráno jsem spala docela dlouho. Nevím jak Nick,ale byla jsem dosti utahaná ze včerejška.
Z pohledu Nicka
Ráno jsem vstal a moje Nikol spala ještě a tak jsem se rozhodl dát si sprchu. Teplé kapičky padaly po mém nahém těle a já zavřel oči a užíval si to. Zabalil jsem si kolem pasu ručník a vyšel jsem z koupelny a Nikol už byla vzhůru. ,,Dobré ranko zlato jakpak ses vyspala?" řekl jsem a opřel jsem se o dveře z koupelny.
Z pohledu Nikol
Jakmile jsem vstala hned co jsem první viděla byl polonahý Nick. Měl sakra krásné tělo a jen ručník mu zakrýval přirození. Měla jsem chuť jít za ním a celého ho zlíbat a milovat se s ním,ale přeci bylo ráno a bála jsem se,aby to nebylo moc rychlé na něho. Převlékla jsem se a Nick mi zajel pod tričko s rukou a objal mě. Políbil mě a oba jsme šly na snídani.
Po jídle jsme měly já a pár dalších holek připravit program na večer a tak nás napadlo menší grilovačka. Holky připravily ohniště a já se postarala o jídlo. Obešla jsem pár kluků zda mi něco seženou na grilovaní na jídlo. Do 12 práce dost. Bavily jsme se navzájem a byla docela sranda. Jak jsem chystala stoly a židle tak kolem mě prošel jeden kluk a podíval se na mě zaujatým pohledem. ,,Ty jsi ten velký vlk? Jak se ti to povedlo? U nás u kluků máš velký obdiv" řekl a zatleskal. Já měla co dělat abych nečervenala. Takové lichotky se mi moc líbí.
Později jsme měly vše hotové a já stihla i tréning. Kolem 5 odpoledne jsem se odebrala dát si sprchu a převléct se. Nick byl také na chatě. Jakmile jsem vylezla ze sprchy Nick se na mě vrhl. Začal mě líbat na rtech a pak na krku. Potom mě něžně položil na postel a líbal mě na dalších místech na těle. ,,Měly bychom asi přestat,protože za chvíli musíme jít" dostala jsem ze sebe,ale místo odpovědi mi přistál jeho prst na mých rtech. Vše skončilo tak,že jsme se milovaly. Oba jsme ležely na posteli a vydýchávaly jsme to.
Pomalu se stmívalo a holky už zapalovaly oheň a maso také bylo připraveno. Chtěla jsem vstát a obléct se,ale Nick mě zastavil a dal mi polibek do vlasů. ,,Jsi úžasná" řekl. Já se zaculila a šla se obléct. Oba jsme dorazily na grilovačku o trochu později,ale to snad nevadilo.
Děkuji všem co hlasujete pro můj příběh. Jsem velmi moc ráda,že se líbí příběh a nadále bude líbit. Klidně můžete přihodit i komentář a můžete i navrhnout co můžu zlepšit 😉😊
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
WerewolfPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...