Z pohledu Nicka:
Ráno jsem si přivstal,abych svoji krásce udělal snídani. Nikdy jsem se necítil tak úžasně,ona mě vynáší vzhůru do oblak. Vždy jsem byl sám od té doby co jsem se stal alfou nikoho jsem si k tělu nepustil. Ale ona je jiná.Asi kolem 10 ráno se pomalu probouzela a já ji dal letmý polibek do vlasů a ona se usmála. Byl jsem šťastný a dneska jí chci vzít na menší projížďku autem.
Z pohledu Nikol:
Vzbudila jsem se a hned jsem dostala polibek na to si člověk zvykne a snídaně do postele vau připadám si úžasně. Nick je pozorný a gentleman. Posnídala jsem a převlékla jsem se. Nick šel něco zařídit a já mezitím se šla projít. Venku jsem byla tak půl hodiny a pak jsem uslyšela Nicka. ,,Nene moje princezna se nesmí dneska namáhat"řekl a vzal mě do náruče. Já jsem zčervenala a řekla:,,Nejsem princezna neříkej mi tak".Odvedl mě do chaty a položil mě na postel a přisedl si. ,,Půjdeme se projet chceš?"řekl a já se rozzářila. ,,Já mám doma Lamborghini černé co máš ty?" řekla jsem. ,,Já mám červeného mustanga" odpověďel a já málem sebou sekla. Vzaly jsme si pár věci a šly jsme.
Došly jsme kousek od tábora a tam opravdu stál červený mustang.
Musela jsem se zhluboka nadechnout a vydechnout,abych to ustála. Trochu se mi podlomily nohy a Nick mě chytl. Otevřel mi dveře ke spolujezdci a já si sedla.Nastartoval ho a vyjely jsme. Dal mi ruku na mou a byl to úžasný pocit adrenalinu a pocit štěstí.
Jely jsme na maximální rychlost a já se celá chvěla. Dojely jsme do hor a přistavil auto a my vystoupily pak mi dal klíče od auta do ruky a stiskl mou ruku. ,,Tak a teď ty pojedeš"řekl a já vykulila oči. Hned jsem si přesedla na místo řidiče a nastartovala jsem. Ze začátku jsem jela pomalu,ale pak jsem najela na cestu asfaltovou a tam jsem to rozjela aż se Nick musel držet zuby nehty. ,,Ty jsi divoch ti řeknu"dodal a chytl se ještě silněji. Zaparkovala jsem kousek od vrcholu a ještě po jízdě jsem cítila adrenalin a toho Nick využil a políbil mě a ve mě to vyvolalo ohňostroj emocí. Cítila jsem snad vše a dvojnásobně.
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
LobisomemPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...