Nakupování

791 56 0
                                    

Ráno začalo jak každé jiné. Koupelna,snídaně a další. Byla neděle. Kolem 9 rodiče si balily věci a odjely na měsíc. Super barák pro sebe celý měsíc. Sedla jsem si na gauč a chtěla jsem zavolat Rickovi. Ozvalo se: Ahoj tady Rick po pípnutí zanechte zprávu. Super když něco potřebuji není k mání.

Dneska bylo docela hezky a tak jsem zkusila zavolat Míše. ,,Ahoj máš něco v plánu?" zeptala jsem se. ,,Ne proč?" zeptala se. ,,Můžeme vyrazit do města jestli chceš" řekla jsem. Souhlasila a domluvily jsme se na odpoledne.
Měla jsem docela hlad,ale na nic co bylo doma jsem neměla chuť. Oblékla jsem se a šla jsem do lesa.

Ode mě byl kousek zajíc byl mladý. Pomalu jsem se proměnila a rozeběhla jsem se a byla jsem rychlejší. Zakousla jsem se do tepny a začala jsem ho žrát. Konečně jídlo podle mě. Chvíli jsem byla v lese šla jsem se proběhnout.

Přišla jsem domů a dala jsem si sprchu a oblékla jsem se do čistého oblečení. Vzala jsem si klíčky od auta a jela jsem vyzvednout Míšu. Po půl hodině jsem dojela k ní k domu. ,,Ahoj jedem?" zeptala jsem se. Míša přikývla a sedla si dovnitř. Sešlápla jsem plyn na podlahu a auto se rozjelo jak na závodní dráze a Míša se chytala všeho možného co bylo po ruce nemohla jsem se ubránit smíchu. ,,Ty mě chceš zabít?" řekla. Já se zasmála a radši jsem ubrala na rychlosti,protože jsem jí chtěla ještě použitelnou.

Za chvíli jsme dojely do nákupního centra a zaparkovala jsem svého miláčka černého. Vystoupily jsme a vyjely jsme po pásu nahoru do obchodu. Míša se rozeběhla do obchodu s oblečením. Vybrala si spoustu věcí a odcházela z obchodu už se dvěma taškami. Podobně to bylo u dalších obchodů já měla tři tašky a Míša strašně hodně. Zašly jsme si na kávu do Starbucksu. A následovala další hodina nakupování. Nakoupily jsme spoustu věcí a byly jsme na odchodu. Všechno jsme narvaly do kufru a na zadní sedačky a jely jsme.

Vysadila jsem jí u jejího domu a rozloučily jsme se a jela jsem domů. Doma jsem vybalila věci a šla sedla jsem si k telce. Byl už večer a nevěděla jsem co dělat. Později jsem si udělala večeři a lehla jsem si do postele. Začal zvonit mobil a tak jsem to zvedla. ,,Haloo?" zeptala jsem se. ,,Ahoj Nikol chci se omluvit,ale dneska jsem nemohl musel jsem něco zařizovat"řekl. ,,V pohodě nevadí"řekla jsem. ,,Zítra ráno přijdu jo?"řekl. Souhlasila jsem a položila jsem to. Usnula jsem.

Děkuji všem za přečtení jste úžasní. <3

Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat