Ozvalo se hlasité klepání. Vzbudila jsem se a šla jsem otevřít dveře. Stála tam holka o trochu straší než já. ,,Máš se obléct a zastavím se za chvíli a půjdeš se mnou" řekla a odešla. Zavřela jsem dveře a nasoukala jsem se do oblečení něco jsem pojedla a čekala jsem na tu holčinu. Po chvíli dorazila a odešly jsme.
První zastávka byla tetování. Sedla jsem si do křesla a čekala jsem. Po chvíli dorazil muž a řekl ať si svléknu tričko. Udělala jsem to a otočila jsem hlavu na stranu. Začal tetovat. Hodně to bolelo a trvalo to chvíli. Po asi hodině to bylo hotové. Bylo to tetování na rameni,byl to půlměsíc krásný. Zabalil mi to a odešla jsem.
Na další zastávku jsem se stavila za Nicolasem. Něco se mnou řešil. Chtěl nějaké podrobnosti ohledně rituálu. Ukazovala jsem tetování a pár holek na mě vrčelo. Nicolas se otočil a řekl:,,do prdele holky ona je v naší smečce takže přestaňte!!"zakřičel. Holky se urazily a odešly.
Nastal večer a měl začít rituál. Kluci rozdělaly oheň a vlci se začaly scházet. Každý kdo byl ve smečce přišel blíže a začal výt. Po nějaké době přišel i alfa. Rituál mohl začít. Přeměnila jsem se na vlka a Nicolas taky. Přišel blíž ke mě a podíval se na mě a já ztuhla. Přeměnil se zpátky na člověka a vytáhl nůž řízl sebe a mě a krve pak jsme přiložily svou krev do kotlíku,který měl přichystaný nejstarší vlk. Poté se přidalo pár bylin a něco řekl a já to vypila. Pak jsme všichni zavyly.
Konečně byl konec. Celá utahaná jsem odešla do své chaty. Šla jsem do sprchy a pak jsem si šla lehnout. Chvíli jsem si četla knihu a pak přišel zamnou Rick. ,,Ahoj neruším?" zeptal se. ,,Můžeš klidně dál"řekla jsem. Posadil se vedle postele a chvíli jsme si povídaly. Lehl si vedle mě a usnuly jsme.
Ráno:
Ráno nás vzbudilo slunce,protože svítilo do okna. Posnídaly jsme a šly jsme se proběhnout. Měla jsem v plánu zítra jít konečně domů. Daly jsme si vetší okruh. Běžely jsme přes les a pak přes louku až nakonec jsme došly ke krmelci. Na chvíli jsme si sedly a odpočinuly si. Asi po půl hodině jsme běžely zpátky.Jakmile jsme doběhly tak jsem se stavila za Nicolasem. ,,Ahoj mohu?" zeptala jsem se. ,,Jasně pojď dál" řekl. Zavřela jsem dveře za sebou a sedla jsem si na židli. ,,No chci se zeptat zda mohu jít domů,rodiče se brzy vrátí" řekla jsem. Nicolas mi to dovolil a já si šla zabalit věci do chaty. Rick mě svezl domů. Doma jsem šla hned za Berrym a vzala jsem si ho domů. Rick už jel taky domů a tak jsem byla konečně sama. Musela jsem uklidit doma,protože zítra přijedou rodiče.
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
LobisomemPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...