Kamarád

1.8K 92 12
                                    

Ráno jsem se probudila a bylo asi 8 hodin. Sešla jsem po schodech dolů a rodiče nikde. Asi ještě spali. Udělala jsem si snídani a sedla jsem si ke stolu. V tom zabrněl mobil.
Rick: Ahojky. V 9 budu u tebe jo?😜
Já: Jasně 👍

Po snídani jsem se šla převléct a už zvonil zvonek u brány. ,,Slečno Nikol, mám pustit dovnitř toho mladíka?", zeptala se naše domovní kamera a já souhlasila. Vzala jsem si klíče a mohli jsme vyrazit. ,,Tak ty jsi tady nový. Kam by si chtěl jít?", zeptala jsem se a přitom jsem si zavazovala botu. ,,No, slyšel jsem, že tu máte dost velký les, ve kterém je krásné jezero. Tak asi tam můžeme jít", řekl. Les nebyl od nás daleko, takže jsme tam byli za chvíli. Všimla jsem si jeho tetování. Měl ho na pravém rameni a byl to půlměsíc. ,,Máš hezké tetování", řekla jsem. On se jen pousmál a poděkoval.  Dorazili jsme k jezeru a sedli si na zem. ,,Chtěl jsem se zeptat. Věříš na vlkodlaky?", zeptal se. Já jsem se místo odpovědi začala smát. ,,Jejda promiň, ale ne, nevěřím", odpověděla jsem raději.

,,A vy jste nějací bohatí, ne?", zeptal se. Sice jsem se nerada bavila o tom, ale raději jsem přikývla. ,,Máš kluka?", zeptal se. Já se rychle otočila a nahodila jsem svůj udivený pohled. ,,Ne, proč?", řekla jsem. On se jen pousmál.

Po naší návštěvě jsme šli do cukrárny. Chvíli jsme kecali a pak jsme raději šli pryč, protože tam bylo narváno. Rick šel vedle mě a nějak jsem cítila od něho teplo, jako radiátor. Bože, asi mi hrabe. K večeru jsem šla domů a on taky. Šla jsem hned do pokoje a zavolala jsem Míši. Vše jsem ji řekla, ale místo rady jsem slyšela, jak se směje. No, proč ne. Radši jsem ukončila hovor, dala jsem si sprchu a šla jsem spát.

Ráno:
Rodiče brzy ráno odcházeli pryč a tak mě vzbudili asi v 9 hodin a já už nemohla usnout. Sedla jsem si k počítači, udělala jsem úkoly do školy a šla jsem za svým psem. Potom jsem si šla na chvíli sednout k televizi.

Odpoledne:
Měla jsem zase barák pro sebe, ale přesto jsem nevěděla, co mám dělat. Za chvíli přišla zpráva.
Rick: Ahoj Copak děláš?
Já: Nudím se 😄
Rick: Aha. Nezávidím
Já: Noo, aha 😐
Rick: Já musím jet do města s matkou nakupovat 😩
Já: Haha. Nechtěla bych😁😁
Rick: Nech toho. Už musím 😃

Poté už mi nepsal, tak jsem dala mobil na nabíječku, vzala jsem notebook a dívala jsem se na filmy se zmrzlinou. Nic lepšího neznám.
Večer jsem si dala sprchu a v posteli četla svou oblíbenou knihu.

Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat