Kdo vůbec jsem?

516 46 3
                                    

Dnešní ráno bylo jiné. Dneska měl dojít za mnou vlčí šaman, já osobně jsem ještě žádného nepotkala a tak jsem moc zvědavá. Mě přidělili k lovcům a tak brzy z rána jsme šly lovit pro smečku snídáni a Nick zůstal na stráži. Jejich les byl kouzelný moc s mi tam líbilo byl o dost hezčí než ten náš. Pár mladých kluků běželo přede mnou pak skočily do vzduchu a proměnily se ihned do vlky a já se rychle rozeběhla a pak najednou jsem dopadla na čtyři a byla jsem vlk ani nevím jak se mi tohle stalo bylo to takhle poprvé. Ostatní co byly za mnou chudáci se na mě dívaly jak bych spadla z nebe. Po malé chvíli jsme doběhly do vedlejšího lesa a rozdělily jsme se. První skupinka šla na dvojici srn a skupina druhá tam jsem byla i já jsme šly na velkého jelena.

Po lovu jsme se vracela do tábora a předaly jsme úlovky. Poté se rozdělily a já dostala velký kus. Odpoledne bylo menší volno a tak jsme se šla projít do toho lesa. Šla jsem nejprve do menšího lesa hned ze začátku tam protékal potůček a kolem dokola byly vysoké stromy, které houstly a byly různých velikostí. Všimla jsem si, že na stromech jsou velké drápy a na zemi jsou šlápoty vlků. Šla jsem dál a poté se ukázala nádherná louka byla velká a mě se to moc líbilo. Sedla jsem si a zaposlouchala jsem se do zvuků zvířat a slyšela jsem každý dech každičkého zvířete, každičký zvuk bylo to kouzelné místo.  

,,Ahoj princezno" ozvalo se za mnou. Leknutím jsem rychle se zvedla a málem jsem porazila toho kluka co stál za mnou. ,,A ty jsi...?"řekla jsem s nejistotou. ,,O promiň ještě jsem se nepřestavil jmenuji se Teodor , ale říkají mi Teo a ty jsi Niki že?" řekla celý zčervenal a podrbal se na zátylku.  Přisedl si a já si radši taky sedla ať to nevypadá blbě. Chvíli jsme si povídaly a on mi řekl, že za tu dobu co poznal tuhle smečku, že nikdy nikdo nebyl jako jsem já velká vlčice.  Musela jsem se smát jak mě nazval. Poté jsme šly zpátky do tábora, aby nás nikdo nehledal. Cestou zpátky mi říkal proč jsou divocí a je to při k vůli tomu, aby udržely pravidla, protože ne všechny současné smečky tohle dodržují.

K večeru dorazil i šaman. První šel do stanu za alfou a něco probíraly a pak mě nechal přivolat. Přišla jsem a uprostřed stanu hořelo ohniště a seděl tam ten šaman a u ze stanu odcházel alfa. Přisedla jsem si a on se usmál na mě. ,,Ahoj vlčí slečno tak ty při si víc než alfa a vlk je to tak?" zeptal se. ,,Noo já sama nevím kdo jsem vůbec a potřebuji to vědět" řekla jsem. Ten chlapík hodil do ohně pár bylinek něco řekl a oheň se zvedl a celý prskal. Potě mi podal ruku a já mu dala tu svou a zavřel oči. Poté otevřel oči a mou ruku pustil a lekl se rychle vstal a řekl: ,, Vím co jsi a kdo jsi a nebude se ti to líbit jsi připravená?" řekl.

Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat