Ráno mě vzbudil Rick s tím, že dneska už mohu jít do školy, protože si myslí, že bych to mohla zvládnout a zároveň si zkusím ovládat své emoce. Vstala jsem a oblékla se. Dole v kuchyni byla snídaně a svačina. Rick šel se mnou a já ho nechala řídit mé auto, protože po tom moc toužil.
Jakmile jsme dojeli do školy, zdálo se, že se nic nezměnilo. Rick šel se mnou do třídy. V lavici seděla už Míša. Ta radostí vypískla a běžela mě obejmout. Taky jsem byla moc ráda, že jí vidím. Po hodině jsem šla přes chodbu a někdo za mnou zařval: ,,Hele, kočičko... Nechceš si trochu užít?", řekl a dodal ještě pískání. Já si toho nevšímala, ale to byla asi chyba. Ten blbeček šel za mnou, chytil mě za ramena a třískl se mnou o skříňku. ,,Hele, já s tebou mluvil!!", řekl a ostatní kluci z jeho party začali pískat a fandit mu. Já mu dala facku a kopla jsem ho do rozkroku. Naštěstí mě povolil a já se rozeběhla. ,,Já s tebou neskončil ty blbko!!", řekl a arogantně se otočil a dělal že se nic nestalo.
Po dni stráveném ve škole jsem čekala u auta na Ricka. Jakmile došel, sedli jsme do auta a jeli domu. Rick mě vyzvídal jak bylo, ale mně se o tom nechtělo mluvit. Odpoledne jsme si šli trochu zaběhat do lesa a něco si zakousnout. ,,Hele, chci se tě zeptat. Kdo mě vlastně pokousal?", řekla jsem. ,,To sám nevím. Nikdo další ve městě vlkodlak není a já to nebyl", řekl.
Večer jsem si napustila vanu a relaxovala jsem. Rick přišel za mnou a chtěl vlézt do vany za mnou, ale já se styděla. Rick to pochopil a šel zpátky. Po koupeli jsem si šla lehnout a přemýšlela jsem nad tím klukem. Z mého přemýšlení mě odtrhl Rick, protože zamnou přišel bez trička a já z něho nemohla spustit oči. Přisedl si ke mně a začal mi hladit vlasy. Dal mi letmý polibek do vlasů. Potom se se mnou zachumlal pod peřinu a usnuli jsme.
Následující den.
Ráno jsem už byla brzy vzhůru a tak jsem měla na chvíli čas pro sebe. Poté se vzbudil i Rick, ale já už snídala a on teprve přišel dolů do kuchyně. Byl tak roztomilý, jak měl rozcuchané vlasy a byl rozespalý. Společně jsme posnídali a vyjeli do školy. Do ní jsme pak vešli společně a na chodbě stál ten blbec ze včerejška.Po nudné hodině jsem si šla zanést věci do skříňky a hned za mnou přišel ten blbeček. ,,Nazdar kočičko. Copak, copak? Kdepak máš svého kluka?", řekl a já jsem ho ignorovala. Ten bouchl do vedlejší skříňky, až jsem se lekla. ,,Hele podívej. Já s tebou mluvím! Hmm došlo ti to?", řekl. Já se na něj podívala hnusným pohledem.
,,Tak jinak. Já jsem David. A ty?", řekl. Já se představila a odešla jsem. ,,Tyy jedna... Já si tě dobyju! Stejně jednou budeš moje, rozumíš?!", zakřičel.
Tohle je David.
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
Manusia SerigalaPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...