Naše jízda se prodloužila až do večera. Odpoledne jsme si sedly na kousek skály a obdivovaly jsme výhled do údolí. Objímal mě a srdce mu bušilo rychleji. Posvačily jsme a byl už západ slunce. Celé se to rozléhalo po celém údolí a zbarvilo se to do červené barvy. Bylo to kouzelné a pak jsme se rozhodly už jet. Nick si sedl za volant a byly jsme na cestě zpátky. Jely jsme tak rychle,že jsem málem zapomněla i dýchat. Moc jsem si užívala tu rychlost. Podal mi ruku a já jsem mu jí oplatila.
Asi po půl hodině jídly rychlé jsme dojely k táboru. Vystoupily jsme a Nick byl bleskurychle u mě a opřel mě o auto a políbil mě a ruce mi dal kolem pasu. Já jsem ho chytla kolem krku a líbaly jsme se dlouho. Pak mě chytl za ruku a šly jsme do chaty. Naštěstí moc vlků nás nevidělo. Nick mi otevřel dveře a pustil dovnitř první. Chystala jsem se do sprchy,když v tom se viděla Nicka jak má ručník kolem pasu a jinak celý nahý jde za mnou. ,,Kam se chystáš?" zeptala jsem se. ,,S tebou do sprchy" řekl a šibalsky se usmál. ,,Vážně? Že nic o tom nevím" řekla jsem. Tak jsem šla nakonec do vany si na chvíli lehnout. Nick mezitím šel si něco ulovit.
Později:
Byla jsem z vany a ležela jsem v posteli a Nick dorazil později. Lehl si ke mě a začal mi dávat pusy od hlavy po břicho. Pak mi začal škrábat záda lehce a já jsem se tiskla k němu víc a víc. Potom jsme usnuly v objetí.Brzy ráno:
Ráno jsem si přivstala,protože jsem chtěla si zaběhat. Bylo asi tak 6 hodin ráno a já se šla převléct. Sotva co jsem vyšla z chaty viděla jsem jednoho mladého kluka jak šel taky k bráně. Přišla jsem k němu a zeptala se zda jde taky běhat a on mi řekl že jo. Tak jsme vyrazily společně. ,,Jak ti to jde všechno?"zeptal se. ,,Jo v pohodě,jen se musím ještě učit toho hodně"řekla jsem.Běžely jsme dneska krátkou trasu cca dvě hodiny. Cestou jsme si ulovily i snídani a pak jsme se vracely zpět. V táboru jsme byly kolem 9. Nick zrovna rozděloval úlohy pro dnešek a já měla mít tréning. Šla jsem se převléct a nachystat se,protože měl začít o půl 10. Měla jsem tréning s tím mladým klukem co jsem šla dneska běhat tak byla příležitost se s ním více seznámit. Došla jsem na místo a čekala jsem. Po chvíli došel i on. ,,Ahoj já jsem Markus a ty Nikol že?" řekl. Já jsem přikývla a odebraly jsme se kousek do lesa.
Tréning dneska obsahoval kontrolování svých emocí. Markus mě vždy vyprovokoval a pak jsem se musela učit svůj hněv kontrolovat. Moc mi to nešlo a taky jsem se párkrát proměnila. Kolem oběda jsme šly na pauzu něco pojíst. Na obědě si sedl ke mě Nick. Po obědě až do 3 byla pauza. Využila jsem to,abych trochu nabrala sílu tak jsem si na chvíli lehla.
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
WerewolfPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...