Rodina

704 64 1
                                    

Odpoledne:
Kolem 3 jsem šla na zbytek tréningu a už mi to docela šlo. Pak Markus zničeho nic mě začal sahat na zadek a byl až moc otravný. Dala jsem mu facku a chtěla jsem odběhnout,ale on mě silně chytl za ruku ,,ale ale vlček vystrkuje drápky"řekl a zasmál se. V tom vyběhl Nick a jednu mu natáhl až to Markus neustál a málem sebou praštil. ,,Zlatíčko jsi v pořádku?" zeptal se s ustaraným výrazem. Já jsem řekla že jo a odešly jsme do chaty.

Tohle je Markus a je mu 22let a je 5 let vlkodlak

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle je Markus a je mu 22let a je 5 let vlkodlak.

,,Co to mělo od něho znamenat jako?" zeptala jsem se Nicka. ,,Je to takový blbec někdy se ochotný a někdy je to blbec"řekl. Udělala jsem si kávu a vzala jsi něco sladkého na uklidnění. Nick mezitím šel si dát sprchu a já šla se projít. Najednou do mě vrazila velice sympatická dívka. ,,Jee promiň nechtěla jsem"řekla. ,,V pohodě "odpověděla jsem. ,,Jsem Viky a ty asi Nikol co?" řekla a usmála se. Já se taky představila. Zbytek dne jsem strávila s ní.

Večer jsem šla na večeři a pak šla jsem zabalit věci,abych mohla jet zase na chvíli domů a do školy. Na chatě jsem si balila pár věcí a najednou mě Nick obejmul zezadu a políbil mě na krk a pak si mě otočil čelem k němu a líbal mě na rtech. ,,Musím se balit"řekla jsem. Ale místo odpovědi jsem dostala další polibek. Objal mě a pohladil. ,,Můžu jet s tebou?" zeptal se. Mě tahle otázka dosti zaskočila a proto jsem nevěděla co říct. ,,Noo pokud chceš tak asi joo" řekla jsem a usmála se. ,,Jsi tak roztomilá,když se usmíváš"řekl a políbil mě na tvář.

Kolem 9 večer jsem už měla věci nachystané a ještě jsem byla venku s Viky. Byla fakt super a moc dobře se mi s ní bavilo. Pak mi zabrněl mobil a tam byla esemeska.
Nick: zlato kdepak jsi?😜
Já: jsem venku přijdu za půl hodiny
Nick: prosím teď
Já:nene
Nick: 😈😈
Já: nezlob😆
Nick: no počkej až přijdeš😁

Pak jsem odložila mobil do kapsy a dál si povídala s Viky. Uběhla asi tak hodina a já se pomalu odebrala do chaty. Sotva co jsem otevřela dveře Nick mě vzal do náruče a ihned mě hodil do postele lehl si na mě a dal ruce podél mojí hlavy. ,,Tak co ty nebudeš poslouchat?" řekl a zasmál se. Já jsem zavrtěla hlavou že ne a smála jsem se. Nick si svlékl tričko a mě ho taky svlékl. ,,Copak uděláš?" zeptala jsem se. ,,To se dozvíš"řekl a uchechtl se.

Děkuji všem za přečtení. Budu ráda za komment a hvězdu 😉

Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat