Možný útěk

893 69 5
                                    

Ráno jsem se probudila s příšerným hladem a do toho mě bolela hlava. Byla jsem slabá a chtěla jsem prič proč tu není Rick. Seděla jsem v koutě a moje emoce se střídaly jak ohňostroj. Jak tak jsem seděla v koutě uslyšela jsem z ničeho nic tlukot srdce bylo jich více možná dva možná tři. Po nějaké chvíli vešel David a jeho otec za mnou. David mě vzal za nohu a odvláčel mě ke židli. ,,Tak ty malá proradná slečinko budeš spolupracovat?" řekl muž. Místo odpovědi jsem zavrčela a vrazila jsem do něho. Muž jen ukázal na mě a David mě shodil na zem a začal do mě kopat. Ja se jen stočila do klubíčka a modlila se ať to skončí. David mě vzal zpět na židli a vrazil mi facku. Muž odešel a David zůstal se mnou. ,,Tak vlčice teď se přeměníš a hned !!!" zakřičel. Ale já byla moc slabá na přeměnu.

Po několika minutách řvaní ovládl ve mě vztek. Klekla jsem si na čtyři a začala jsem se přeměňovat,ale David asi nevěďel že nejhorší je být v blízkosti rozzuřeného vlka a navíc v zamklé místnosti. David začal couvat,ale to už jsem proti němu stála ve vlčí podobě a vrčela jsem na něho. Přibližovala jsem se a on couval až narazil na zeď. Vytáhl nůž a oháněl se tím. Já se rozeběhla a skočila jsem po něm. Začala jsem ho trhat na kusy až leželo jeho tělo na zemi bez žádného pohybu. Pustila jsem ho ze svého sevření a proměnila jsem se zpět. Oblékla jsem se a vzala si klíče od Davida ten je stejně nebude už potřebovat. Odemkla jsem si a utíkal jsem prič ze sklepa. Našla jsem pootevřené okno a utekla jsem do lesa. Běžela jsem dlouho a bosá,měla jsem všude krev a bolest byla silnější. Konečně jsem narazila na dům Ricka. Zazvonila jsem a uż jsem to neustála a spadla jsem na zem.

K brance přiběhl Rick,vzal mě do náruče a odnesl mě dovnitř. ,,Zlatíčko co se ti stalo? Zůstaň se mnou prosím " řekl. Položil mě na postel a dal mi napít a najíst. Bylo to trochu lepší a donesl mě do napuštěné vany. Sedl si ke mě a já se začala umývat. ,,Ne prosím nech to mě udělat" řekl. Celou mě umýval jemně a rány se začaly pomalu ztrácet. Celá jsem byla unavená až jsem málem usnula. Dal mi pusu do vlasů a donesl ručník. Trochu mě opláchl a zabalil mě a odnesl do postele. Neměla jsem sílu se stydět a něco říct. Rick mi půjčil košily a tak jsem měla spodní své prádlo a jeho košily. Lehla jsem si a Rick si lehl ke mě a objal mě zezadu a přikryl peřinou.

Celá noc byla krásná,ale budila jsem se noční můrou. Párkrát jsem i zakřičela ze spaní,ale pokaždé mě uklidnil Rick.

Ráno jsem se vzbudila trochu později. Vzbudila mě příjemná vůně snídaně a po chvíli přišel za mnou i Rick. Usmál se od ucha k uchu a opřel se o dveře,,Dobré ranko zlatíčko moje" řekl. Já se usmála a pokusila jsem vstát,ale moc to nešlo,protože neumím se úplně se hojit. Ihned co jsem se zvedla tak jsem spadla na zem. Rick přiběhl hned a vzal mě do náruče a odnesl mě do kuchyně. Posadil mě a já začala jíst. ,,jsi roztomilá víš to?" řekl. Já se zaculila a poděkovala jsem. Najednou někdo zazvonil. Rick šel se podívat a najednou běžel za mnou a zakřičel:,,do prdele lovec musíme vypadnout!" řekl a popadl mě. Najednou vyrazil dveře a my byly na útěku...

Děkuji všem za přečtení. Moc potěší koment a voltes ;)

Mé vlčí já (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat