O pár dnů později:
Naučila jsem se být alfou v naší smečce. Každý mě přijal až na pár jedinců,kteří se mi nechtěly poklonit. Ráno jsem si uvařila kávu a mezitím se šla obléct. Dneska jsem měla v plánu hodně věcí. Musela jsem vstát o trochu dříve. Začala jsem rozpisem služby. Bylo to docela těžké a tak mi s tím pomohl Nick. Po pár pokusech jsem to konečně celé napsala a šla to dát pověsit na nástěnku.
Další na seznamu bylo vyřešit hlídku a stráž. To mi šlo docela rychle a tak mi zbylo i čas pro sebe. Šla jsem se najíst a byla jsem na chvíli i s Nickem.
,,Ahoj šéfová" ozvalo se za mnou. Byl to Markus. Ale ten byl jeden z těch co se mi nepoklonily. Otočila jsem se a už jsem byla na odchodu. Ale Markus nebyl rád a tak mě otravoval na každém kroku. Musela jsem se ho nějak zbavit a tak jsem mu dala na práci úklid. Kdybyste vyděli ten pohled ten byl k nezaplacení.
Odpoledne bylo o trochu lepší. Už jsem to šéfování dostala do krve. Smečka byla příjemná ke mě a to mi moc vyhovovalo. Odchytila jsem si Nicka a šly jsme do chaty. Sotva co jsme zavřely dveře začal mě zuřivě líbat a strhával mi oblečení a já dělala totéž. Po chvíli jsme tam byly jen ve spodním prádle a mě položil na postel. Začal mě líbat všude a já spolupracovala. Oba po chvíli jsme byly nazí a milovaly jsme se.
Nick se ještě celý chvěl po všem. ,,Téda Nikol ty máš teda sílu" řekl a hluboce oddychoval. Zatímco já jsem se culila. Obejmul mě a celou mě zlíbal. Později jsem šla do koupelny,abych se trochu upravila a všimla jsem si,že mi udělal cucflek na krku. V tom zápalu jsem si toho ani nevšimla. Snažila jsem se to zamaskovat,ale bylo to marné.
Asi o hodinu později jsem šla zkontrolovat hlídku a ostatní. Pak najednou přiběhl jeden kluk a celý byl udýchaný. ,,Šéfo-vá,jdou k našemu táboru lovci!! Je jich docela dost a mají i auta!!" řekl a snažil se popadnout dech. Zpozorněla jsem a hned rozdala rozkazy. Všichni se musíme připravit.
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
WerewolfPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...