Ráno jsme měly nástup a já konečně viděla svou novou skupinu. Byla tady konečně smečka, kterou jsem potřebovala. Všichni vypadaly stejně silní a to i holky. Čekaly jsme před budovou na našeho vedoucího. Po chvíli došel Daniel a to už bylo dost divné, že mám na něj furt štěstí. Daly jsme si pár koleček a na plánu dneska bylo střílení ze zbraní. Zavedl nás na střelnici a tam se nacházelo pár terčů. První byl na pevno, druhý byl trochu pohyblivý a třetí byl i figurínou a pohyboval se.
Začaly první kluci a docela jim to šlo skoro všichni se dostaly ke třetímu terči. Na řadu jsem šla další já. Dostala jsem pušku do ruky a ze začátku mi to moc nešlo, ale pak mi to už šlo. Nakonec jsem se dostala až do třetího kola a byla jsem jedna z nejlepších. Během tréningu se na nás přišlo podívat pár chlapů a posuzovaly nás. Na mě furt ukazovaly a vypadaly spokojeně. Na odpoledne bylo v plánu nějaké seřazení před vedením. Po střílení jsme si šly na své pokoje, protože my jsme větší volno než ti horší.
Na pokoji jsem si sedla na posel a chvíli odpočívala. ,,Hele víš o tom, že Dan se furt na tebe dívá?" řekla ta holka. Zvedla jsem se a sedla jsi na postel a podívala jsem se, že o tom nevím. ,,Jinak jmenuji se Katarina, ale říkej mi prosím Katt" řekla a usmála se. Konečně se s někým mohu bavit. Potom nám někdo zaklepal na dveře Katt šla otevřít byl tam Dan a chtěl, abychom šly na oběd.
Po jídle jsme si šly vyprat věci a oblékly se do čistého a šly jsme na nástup ven. Čekaly jsme tam paka, protože jsme čekaly na tu tupce nováčky, kteří se neuměly seřadit a furt cosi dělaly. Potom přišel Dan a sním i další chlapy vypadaly, že jsou z vedení. Volaly si jména a dávaly jim různé odznaky na ramena. Pak najednou vyslovily i mé jméno a já byla tak zaskočená, že musela mě poposunout Katt. Přišla jsem před toho chlapa a ten připnul na rameno čárku a na hruď tečku. ,,Gratuluji Nikol" řekl a podal mi ruku. Poté jsem se odebrala zpátky do řady. Konečně už měly všechny věci udělané a tak jsme mohly jít zpátky do pokojů. Byla jsem na odchodu a pak mě vzal Dan za ruku a řekl mi ať se stavím za ním. Ale v tom jsem si všimla Nicka a hned jsem běžela za ním. On se chudák lekl, ale hned mě objal a políbil mě. ,,Myslel jsem, že jsi tě tě zastřelily" řekl a políbil mě. Chvíli jsme se objímaly a já si všimla, že se dívá i Dan a ten vypadal, že vzteky pukne. Nemohla jsem se ubránit smíchu. Odešly jsme na pokoj k Nickovi a ten mě něžně položil na postel a oba jsme se svlékly a začaly jsme se líbat. Naše jazyky spolu vedly boj a potom jsme se začaly milovat. Později nás vyrušilo klepání na dveře ať se trochu zklidníme. Musela jsem říct Nickovi o Danovi co mi dělá a ten ho chtěl už jít zabít musela jsem ho zastavit, aby nic neudělal. ,,Zlato ochráním tě a dostaneme se odsud to ti slibuji" řekl a políbil mě.
Oblékla jsem se a odešla do svého pokoje, aby to nebylo moc nápadné. Šla jsem si dát sprchu a dostala jsem ukrutný hlad měla jsem chuť na nějakou srnu nebo něco čeho bych se najedla. Převlékla jsem se a šla jsem za Danem, abych neměla problém. Zaklepala jsem a nečekala na odpověď a ihned jsem vešla dovnitř a zavřela dveře za sebou. ,,No už jsem si myslel, že nedorazíš kde jsi byla?" zeptal se. ,,Do toho ti nic není" řekla jsem hnusně a sedla si na gauč. ,,Co jsi chtěl?" řekla jsem. ,,Kdo to byl ten kluk, se kterým ses líbala?" řekl. ,,Můj přítel vždyť jsem ti to říkala, že hodím s ním" odpověděla jsem. On byl dost naštvaný a přisedl si ke mě. ,,Víš kdo zařídil, aby si měla hodnost?" řekl. Já jsem ukázala na něj a on přikývl. ,,Bude tě to něco stát třeba pusa" řekl. Dala jsem mu pusu na líčko a zvedla jsem se. ,,To ti bude muset stačit" řekla jsem a odešla na svůj pokoj.
Děkuji všem za ohlasy,které pro mě znamenají hodně jste užasní ❤
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
Hombres LoboPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...