Přišly jsme blíže a tam jsme viděly něco co nám vyrazilo dech. Byl tam mrtvý muž celý roztrhaný a vedle něj byl Nick a byl celý od krve a vrčel. Já nemohla uvěřit vlastním očím. Chtěl se zase do něj zakousnout, ale já mu v tom zabránila. ,,Co to děláš Nicku??" zakřičela jsem, ale on očividně nevnímal a mě škrábl přes obličej a já se naštvala a zavrčela jsem na něj a on se hned zklidnil. Nemám moc ráda, když musím použít tuhle metodu. S pomocí jsem ho dotáhla do tábora a vysvětlila jsem situaci. Ihned ho odvedly někam a o mě se začaly zajímat zda jsem v pořádku. Teo byl za mnou opřený o strom a jen dodal: ,,Ona je v pohodě viď?" řekl. Já se jen pousmála a zastrčila si pramen vlasů za ucho a odešla jsem.
Následující den byl o trochu náročnější než včera, protože se řešil Nick a já. Teo mě dostal na starost, aby mě hlídal a ostatní dohlížely na Nicka, který se nechtěl zklidnit a navíc se proměnil ve vlka a nechtěl se proměnit zpět. Po jídle jsem šla za Nickem, ale ten odmítal jakoukoliv společnost. Jeho škrábanec se mi zhojil a já radši šla se projít do lesa. Rychle jsem zmizla bez povšimnutí a to byla tak trochu výhoda. V lese jsem dneska cítila něco v sobě divného. Cítila jsem tlak na hrudi a moc moc chtěla jsem se proměnit. Nevím co se mi to dělo a já upadla bolesti na zem a zavrčela jsem. Z ničeho nic jsem se proměnila aniž bych pohnula prstem a rychle jsem byla vlk. Běžela jsem a docela rychle byla jsem moc naštvaná a to je dost nebezpečné mě tak potkat. Cítila jsem, že kousek ode mě jsou lidi a já nenapadám lidi jen zvířata, ale dneska jsem chtěla lovit. Byla jsem kousek od nich a oni nic nevěděly. Skočila jsem po tom jednom a zakousla jsem se. Za mnou se něco ozvalo: ,,Nech toho hned!!" vykřikl Teo. Já silně zavrčela až i Teo ustoupil, protože ví, že já jsem taky alfa. Poté jsem se zakousla znovu a to Teo se proměnil ve vlka a vrhl se na mě já ho odhodila daleko ode mě a on narazil do stromu.
Moc si toho nepamatuji jen vím, že ležím v posteli, a že jsem jedla člověka. Sakra co-že..? vykoktala jsem ze sebe. ,,Teo je v pořádku" ozvalo se za mnou. Lekla jsem se a uviděla jsem alfu.,,Omlou-vám se" vykoktala jsem. Nick Odešel a nechal mě v tom samotnou ..... Bylo to opravdu divný pocit . Vstala jsem z postele a Teo byl venku díky bohu byl v pořádku. Přišla jsem k němu a omluvila jsem se a naštěstí se usmál a neřešil to. ,,V pohodě bojovnice" řekl. ,,Mohl bych ti pomoct s ovládáním pokud chceš což potřebuješ hodně jak vidím" řekl. Souhlasila jsem.
Zrovna jak jsem byla na odchodu zaslechla jsem nějaký rozhovor. ,,Ano žije tady a proč jí chcete vidět?". ,,Musím ona musí začít výcvik co nejdříve jinak byla neovladatelná prosím dovolte mi to". Já jsem šla blíže a tam stála žena měla zrzavé dlouhé vlasy a mluvila s alfou. ,,MAMI??" zeptala jsem se. ,,Nikol?" odpověděla.
DĚKUJI MOC MOC VŠEM CO ČTETE MOU KNIHU MOC TO PRO MĚ ZNAMENÁ A SPOLEČNĚ JSME PŘEROČILY HRANICI PŘEČTENÍ 1000 Děkuji moc <3
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
Hombres LoboPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...