📣P.O.V AUTHOR📣

1.4K 123 7
                                    

ABOUT CARLTON DASHAN

ABOUT CARLTON DASHAN

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ya..hard to said it cos iam ex-GAY. Betulkah? Hmm.. Well.. It a tragic mistakes in my life ever after. Saya sendiri pun masa tu still young still stupid... Ditambah lagi both my parents tidak peduli sma saya. Mereka bagi saya duit beribu-ribu dalam accounts and they thinks that made me happy. Tapi tidak sebenarnya.

I need attention.
I need someone heard mine problems.
I need warm hugs.
I nedd someone to me lean on...

Mustahil saya rasa bila semakin dewasa semakin jauh perhubungan saya dan parents. Mereka fikir kalau saya banyak kawan seperti anak orang kaya yang lain tetapi tidak. I trust no one. Hinggalah saya tertemu dengan Evans secara tidak sengaja semasa menyambung pelajaran di Amsterdam. Entah dimana silapnya saya boleh terfeeling dengan dia,masatu saya anggap memang saya kagum sama Evans sebab dia femes di kampus. Tidak macam saya,ulat buku saja. Nerd lagi. Maybe dari sana Evans fikir saya someone yang boleh dia 'pancing' dengan setiap perhatian dia pada saya. Hes know how to played the rules. Dia bersikap seperti best friend saya juga.

Ughh..knapa saya perlu ingat masa silam bodoh saya!

The point yang penting disini,it's about Sara Agnes. She always made me turn on semenjak dia pandai bergaya sikit-sikit even simple saja. Entah part mana dia seksi dimata saya. Saya mengaku kalau Sara memang seorang perempuan yang baik hati dan penyayang. Siapa dapat kasih sayang dia memang bertuah. Hmm..

Adakah saya dapat juga?

Kalau Sara tau tentang masa silam saya dia akan accept me as what i are?

Saya cuma ada perasaan sayang saja sama Evans, ringan-ringan saja not more that it. Cos sex that..hmm to scarry for me! Stupid huh... Its true.

Kalau Sara tau siapa pernah saya suka dia akan terima jugakah? Sebab setiap kali saya berdepan dengan dia jantung saya berdegup kencang...

Adakah itu cinta? Terasa seperti ada sekumpulan kupu-kupu terbang dalam perut saya bila saya nampak senyuman pada bibir kecil Sara...

Pandangan mata dia juga kekadang seperti memukau saya supaya ego dan sifat tidak perdulikan saya hilang begitu saya... But that what i am.

I'm ego, selfish , stubborn and so on...

Tapi bila berdepan dengan Sara...

Saya seolah mau lebih mengenali dia sendiri..

All the best for me and Sara 😁

#memang pov pendek ya 😁

📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)Where stories live. Discover now