🎈CHAPTER 20🎈

2K 167 12
                                    


S.A.R.A.A.G.N.E.S•

Masih saya teringat lagi apa yang abang saya beritahu pada saya. Abang yang sudah lama pergi dengan terperuknya dia dalam penjara besi. Hal ini saya harapkan supaya Mr.Carl tidak akan tahu sampai bila-bila pun. Biarlah dia tidak tahu sama sekali tentang keberadaan abang saya. Hanya rahsia pada saya kepada abang.

Teruskan atau tidak PLAN Mr.Carl ini? Ahh..saya binggung sejenak bila kelip-kelip flash daripada camera wartawan mengejutkan saya. Pandangan mata Mr.Carl hadapan saya seolah merayu juga. Lucu..padahal benda ini sudah beberapa kali Mr.Carl ajari kepada saya.

Maklumlah saya kan keras kepala mahu faham...

" Sara Agnes...would you be my wife? " .

Kedua kalinya Mr.Carl mengulangi soalan magic itu. Alangkah indah jika ini benaran. Alangkah indah jika Mr.Carl memang type lelaki yang saya sanjungi. Erk, sekali lagi saya memang diri saya ke alam realiti dimana sesetengah mata para wanita memandang saya dengan perasaan marah, iri hati dan juga benci.

Lagi-lagi Datin Anita. Dan Si Camel. Ugh.

Ok. Saya menarik nafas sedalamnya. Mencuba memberi reaksi yang tersangat terkejut, sweet dan dah tentu jawapan saya...

" Yes.. i do! ". Hampir saja saya menitiskan airmata konon mau nampakkan real lagi lamaran Mr.Carl. Itu pun Mr.Carl sudah bagi signal supaya saya say yes.

Mr.Carl tersenyum gembira pada saya. Kekadang saya keliru dengan reaksi Mr.Carl pada saya dimana saya selalu ingatkan diri kalau Mr.Carl hanya berlakon saja.

📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)Where stories live. Discover now