🎈CHAPTER 9🎈

2.3K 148 13
                                    


C A R L T O N

" Sy tidak faham knapa Sara mau resign. She...just texting me about 2 hours before,Boss. Need i to find other tea lady? ".

Aninda sy nampak macam panik suda. Maybe she scared i yelling to her or mocking her? No. Sy bukan kejam begitu mau marah-marah sebarangan pada orang. Tidak mendatangkan hasil juga kan..

I do it for purpose.

Tanpa orang sedari..

Sara Agnes just only obey to me..

Bukan dia, bukan orang lain..

Just me.

" Yup. Biarlah, dia pernah cakap mahu continued study dia. So.. Apa dia harapkan disinikan. ". Sy cakap smbil tangan sy menaip. Tenang dan damai.

" Tidak perlulah kau mencari tea lady baru. I don't drinks coffee at day. ".

Aninda hairan.

" That's was your rutin, Boss. Mana boleh you quitr drinks coffee without any strange feeling. You likes she mades you a cup of Cof-Fee. ".

Aninda seakan menemplak sy.

Sepertinya sy termakan cakap sy sendiri juga. But... What i care?! Mine rules,right?..

Sy diam, malas mau bergaduh sama Aninda... Nanti pandai dia meroyan tu.

" Anyway, sy free kah ni petang? ".

Aninda geleng kepala, binggung sudah dia mau bercakap sama sy. Dia check appointment date sy di tab.

" None. You free for 3 days. Why? ".

" Ok then... Sy ambil off day for 2 days. Sy mau chillkan fikiran sy. Apa² minit meeting, kau saja uruskan. Or call me saja.. Ok? ".

Aninda tercenggeng melihat sy sarung sut grey pada badan, sy berkemas mau pergi sudah.

" Yes Aninda? ". Sy tau dia mau cakap apa.

" where you going? Date..with Camilia? ".

Aninda mengeraskan suara dia pada sy nikali. Mata dia seakan mau menelan sy bulat² depan dia. I know she got some bad times sama Camilia before.

" Nothing. Just...chill. Ok,then.. ".

Kemudian sy berlalu pergi meninggalkan Aninda dlm office, kalau sy layan royan dia maka akan menjadi berita sensasi nanti. She know how to acting pity fully.
Dia dan Camilia sama saja 2×5. Tiada beza dari segi perangai meroyan. Womens... *geleng kepala saja.

Sampai parking, sy nampak kereta sy kena tunggui oleh driver. Dia kasi signal sy semua okey sudah. Lalu dia bukakan pintu driver seat utk sy masuk. Dr cermin pandang belakang, sy nampak dia tertidur sudah siap peluk patung panda. Cermin mata tersenget ke atas.

Dengan rambut afro dia serabut... Baju nda terurus...

Oh my god ! Sara😒

📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)Where stories live. Discover now