* C.A.R.L.T.O.N *Saya dah buat keputusan untuk balik saja ke rumah. Betul juga apa Samuel cakapkan, sampai bila saya mau rahsiakan daripada Sara tentang apa yang terjadi. Lagipun saya mau jernihkan perkara yang sudah berlaku dalam hubungan kami berdua. Saya sudah jelaskan semuanya kepada Sara tentang apa yang berlaku,mula memang dia takkan terima apapun alasan saya.
Tapi bila nampak luka saya pandai dia kelam-kabut sampai menangis depan saya. Tengok, mulut cakap tidak sayang tapi hati mana boleh tipukan. So cute you are,Sara..
Saya pun sudah membuatkan Sara sakit hati pada saya gara-gara umpan si Shanti. Arh..i felf like a childish pada Sara. Saya tau Sara tidak akan setuju kalau saya bawa dia pegi honeymoon sebab dia belum ready yet. Itu tak apalah, as long dia ada didepan mata saya pun dah ckup bagus.
Nanti-nantila saya bincang pasal honeymoon dengan Sara lagi. Dan hari ini saya akan hantar dia pegi kerja,saya still recovery tunggu esok saja baru saya pegi kerja. Mau hantar wife kan, teruja pula saya.
Saya keluar daripada bilik tidur saya, singgah kejap di bilik Sara tapi dia tiada pula disana. Dah itu saya turun bawah kali dia sedang breakfast. Like what i expected,sedang berbual rancak dengan Bibik kesayangan dia disana.
“ Morning alls..”. Ucap saya girang pada Sara serta bibik.
“ Morning Tuan. Amboii gembira nampak..”. usik Bibik pada saya.
“ mestilah... ”. Sahutku girang kembali. Kemudian saya mengambil tempat depan Sara yang sedang menjamu mihoon goreng. “ morning sayang.. ”. Sapaku bernada romantic pada dia.
Sara hanya bagi saya pandangan geram pada saya dan teruskan menyantap makanannya tanpa memperdulikan saya. “ Aik..saya tak dilayan kah ni? Saya pun mau makan mau minum juga...”. Monolog saya sendirian sengaja ketukkan garpu pada piring seramik itu,mau ambil perhatian konon.
Sara mencebik geram. “ dahlah,tak bagus tau kalau bising pepagi. Nahh...makanlah.. ”. Dia cedokkan saya mihoon goreng masuk dalam piring dan tuang kopi panas dalam cawan.
Sambil itu pengerakkan dia saya peratikan. Mau merajuklah sangat tapi sendiri 'tumpas'. Saya masih boleh nampak lovebite pada lehernya pada kolar baju yang belum berbutang lagi.
“ tengok apa..? ”. Celahnya pada lamunan saya.
“ Tengok isteri sayalah and then...remember about last night...”. Sahut saya berlagu kecil lalu menyuap mihoon tadi kedalam mulut yang tak berenti senyum.
Rasa bahagia,kan?
Saya perasan muka dia start blushing dan kidum-kidum senyum. Ala..mau juga malu sama husband sendiri. Alkisah dia malam tadi itulah, bila saya buat merajuk muncung sedepa tau dia rasa bersalah pada saya. Tanpa sa sedar dalam 4am begitu saya perasan tangan dia merayap pegi dada saya pula.
Haih...pandai ba dia mau 'tackle' saya yang dah memang menanti pasal 'itu'.
Yeahh,she finally trusting me in this sex life issue. Saya tau dia rindu pada saya semenjak saya hilang ini or maybe dia takut kalau jatuh cinta pada perempuan lain. I'm not like that.
“ ishh...dahla jangan mau ungkit pasal semalam. Nanti bibik dengar,tau tak? Malulah saya kalau begitu. ”. Sara cuba menahan rasa segan dia.
“ mau malu dah kenapa? You're my wife and i your husband. Your're mine and I'm yours,tiada apa yang mau dimalukan... And you are my only Queen. Mau kena ingat itu,sayang... ”. Ujar saya pada dia, dah tak mau saya dengar dia asyik cakap malu saja.
YOU ARE READING
📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)
General FictionBila hati tertutup untuk menerima cinta orang lain,datang seorang pari-pari yang menyakitkan hati saya dengan karenah dia,Sara Agnes. Hari demi hari saya seolah telah jatuh cinta pada dia hinggalah sesuatu terjadi kepada dirinya.. Kemudian sesuatu t...