❤ ADDICTIONS CHAPTER | 0⃣1⃣ ❤

2K 115 19
                                    


Hi to TGC fans 😁 ADDICTION CHAPTER ni saja sa bikin untuk kasi meriahkan lagi storyline sa ni. Sorry kalau ada bnyak typo atau grammar yang tersalah(sebab keyboard automatic ba 😂) ok jom kita mulakan 😘

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

• S A R A A G N E S •

Siuk tidur kalau sudah ada husband disebelah, rasa mcm tidur tu lagi lena. Lagi2 bila hidup sudah complete dengan yang tercinta,sepa lagi kalau bukan Carl. Sepa nda bahgia kan haha.

And now suda masuk tahu ketiga our marriage, si Ting Ting pun sudah besar baru masuk 2 tahun lebih dia. Nakal dia bikin pening kepala saja apalagi kalau tengok cerita Kim Possible yang pandai berlawan tu. Yang jadi mangsa ialah Carl tempat Ting Ting jadi punching bags hahaha..

Dan sekarang saya hamil lagi for second baby, dari hasil scanning saya akan dapat baby-boy. Ada genglah si Carl nanti haha. Ini pun tunggu due dia mau keluar sudah.

Dari semalam saya kurang lena tidur sebab ada sudah tu sakit pinggang sama sakit belakang. So selama beberapa hari tu juga saya kurang tidur sampai Carl pun ikut juga sekali. Saya silik jam di dinding baru pukul 11 malam tapi mata tetap nda mau tidur. Dengar saja dengkuran si Carl sebelah saya boleh bikin saya tenang sambil2 saya usap2 perut saya yang besar sudah..

Nampak wajah Carl lena betul. Nda sampai hati saya mau kasi bangunkan dia lagi bila saya rasa macam mau terbirak lagi. Nyeri beb. Pelan2 saya kasi alihkan tangan Carl yang peluk saya memandangkan tidur saya mengiring ke kiri. Entah kenapa saya suka cium bau nafas dia kalau tidur,pelik kan kalau perempuan hamil 😂

Saya jalan pelan2 pegi tandas, betul2 rasa macam mau terkeluar,bukan mau terkencing tapi mcm mau birak.  Sampai tandas buka,kasi selak gaun sebab masa ni saya nda pakai panty pun haha atas faktor tertentu. Saya ready2 bah tunggu hari due,apa kalian fikir? Haha.

Belum sempat saya duduk di mangguk tandas rasa macam ada basah2 mengalir celah kangkang saya,nda patut saya terkencing?! Oh Gosh!! I know it's the times. Makin kuat pula rasa sakit dia,kali ni betul2 rasa macam mau terbirak. Rasa kepala baby makin turun dan dia bergerak2 dalam perut saya.

Panik saya tetiba bila sakitnya makin mencengkam pada bawah sana. Aduii..nda boleh jadi ni. Saya berdiri depan pintu bilik mandi sambil kedua tangan usap perut kasi tenang si baby didalam.

" Carl !!! ". Kali ni teda macam dulu2 saya slow2 boleh relax panggil Carl yang lena. Saya kasi guyang2 badan dia. " Carllll bangun !!! Saya mau terberanak ni !!!!! Bangunn!!! ".jerit saya lagi kasi nyaring suara biar satu rumah dengar.

Nah apalagi si Carl terpisat2 dia bangun bah, nda tau kenapa dia pusing2 atas katil gaya macam dia tepuk2 punggung si Ting Ting tapi dia tepuk tu bantal bah. " owh Ting Ting, don't scream if you wanna some milik.. ". Bebelnya dengan mata masih tertutup. Andu ! Dia fikir Ting Ting ada tidur sini kali.

Apa pula si Carl ni gigau. Ugh.. " I'm here,bukan Ting Ting tu...saya bah ! Sini depan tandas !! ". Bilang saya lagi masih panik sama kesakitan, betul2 macam terbirak saya rasa ni. Sakit dia Ya ampun !

Baru dia kasi buka mata, ni laki bah. Terus dia lsri anak pegi saya sana. " Sara?! Kenapa ni???! ". Maka dia lagi panik daripada saya sini masih berdiri depan pintu tandas,dia tengok gaun saya kebasahan sudah.

" I think he wanna come out already! ".  Bilang saya berpeluh sudah satu badan,mau menahan sakit tu bah sandi banar. Baby ni lagi macam mau terkeluar daripada bawah tu.

📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)Where stories live. Discover now