• C.A.R.L.T.O.N •HUJAN turun dengan lebatnya pada malam ini. Deruan angin dan juga sesekali kilat menyambar memenuhi ruang angkasa. Begitu juga dengan saya dan Sara. Mengharungi malam ini dipelayaran asmaradana kami berdua, saya suka mendengar setiap desahan halus milik sang isteri saya. Setiap tubuhnya saya terokai dengan penuh rasa berahi setiap kali dia memanggil nama saya.
“ Carl...pleaseee...”.
Desahan halus keluar daripada mulutnya saat saya menerokai kawasan intim dibawahnya, sengaja saya bermain disitu. Dan boleh saya agak juga dah berapa kali Sara klimaks pada muka saya. Tapi saya tetap teruskan juga.
Saya suka memerhatikan wajah dia yang sudah layu bila lidah saya bertemu dengan kawasan intim dia, meliuk-liuk tubuh dia dan sesekali mengejang menahan kehebatan saya bermain disitu. Setelah itu barulah saya menujamkan senjata perkasa saya yang boleh membuatkan Sara longlai didalam dakapan saya.
Saya suka juga cara Sara ni, sambil saya sorong tarik dia pun pandai menaikkan nafsu saya dipoint lemah. Which is area telinga dan leher saya, saya mudah merasa terangsang pada spot itu. Ini lagi dia gigit manja dengan desahan yang memukau telinga saya.
“ Oh babe...you so tight! I wanna you so bad! Love you baby! ”.
Desahan saya pula kedengaran sambil saya berbalas ciuman pada Sara. Entah kenapa saya merasa kuat pula malam ni mungkin sebab cuaca kali yang selalu hujan dan merasa sejuk itu. Tambah lagi tadi Sara memancing saya dengan night lingerie yang seksi.
Hm,entah dari mana dia belajar ni. Sejak kahwin ini saya nampak dia makin matang dalam urusan atas ranjang ni. Not bad for a young wife,right? Hek! Sorong tarik itu berlaku dalam beberapa minit sebelum saya terbalikan badan dia dalam posisi doggie-style,one of her favorite !
“ turn baby, i wanna fucking you hard tonight! Come! ”.
“ Yess...please give me more! ahh...! ”.
Papp! Tangan saya menampar manja punggung dia yang sudah tertonggeng. Sesekali dia mengerang hebat pada tusukan senjata saya yang lebih dalam, kali ini betul-betul nikmat sekali ! Sampaikan 'enjin' kelakian saya berganda hebat diselangi dengan erangan sensual daripada Sara.
“ Ohhh...sara! You so good baby !! Cum with me! ”.
Rasa-rasa mau terpancut, Sara memang akan cepat mengemut dengan kuat seolah mau mempercepatkan mainan saya tadi. Sorong tarik saya berakhir pada malam ini, berdas-das juga air saya membasahi kawasan intim dia. Terus saya bawa Sara didalam pelukkan sambil masing-masing menghela nafas baru yang semput didada.
Saya? Dah tentu lega kan. Even dapat buat setiap malam tapi perasaan dia bagaikan bunga api yang meletus didada langit,lega semacam dan puas hati. Siapa belum rasa, bagus kahwin awal ya? Haha!
“ love you baby... ”. Ucap saya lalu mencium dahinya. Terasa berpeluh dahinya, mana tidak dah beberapa kali dia klimaks. Inilah kalau dapat husband yang handal. Eh!
“ love you too,sayang.. ”.
Balasnya membuatkan saya tersenyum. Saya berbaring beralaskan lengan sementara Sara saya peluk dan sesekali dia cuba bermain dengan puting saya,err geli okey. Selimut yang menutupi badan kami berdua,dikemaskannya.
“ Hmm..where you been all this years... ”.
“ Hm? Apa maksud kau,sayang? ”. Sara mendongak memandang saya dengan pandangan mata yang masih layu depan saya.
YOU ARE READING
📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)
Fiksi UmumBila hati tertutup untuk menerima cinta orang lain,datang seorang pari-pari yang menyakitkan hati saya dengan karenah dia,Sara Agnes. Hari demi hari saya seolah telah jatuh cinta pada dia hinggalah sesuatu terjadi kepada dirinya.. Kemudian sesuatu t...