Berita Online Terkini 📱 :Pada jam 2petang hari ini tergempar pabila seorang wanita nekad terjun daripada bangunan milik Company Dashan Trading. Ekoran daripada kejadian, mangsa yang bernama Aninda Sofi telah membunuh diri dengan terjun daripada tingkat 4 bangunan tersebut. Punca kepada masalah tersebut masih didalam siastan pihak polis. Mangsa Aninda Sofi, PA kepada CEO Carlton Dashan yang berusia 27 tahun itu kemungkinan mengalami masalah dalam perhubungan pabila dia dikatakan mempunyai hubungan sulit dngan Carlton Dashan yang telah berkahwin tiga minggu lalu disatu upacara tertutup. Siastan masih dijalankan.
🌟🌟🌟🌟🌟
• S.A.R.A.A.G.N.E.S •
APA?!!!
Aninda...mati?! Hah! Tapi kenapa?! Takkan dia betul-betul punyai hubungan dngan Mr.Carl?! Dia bunuh diri sebab ada hubungan sulit dngan Mr.Carl?! Ahh..kashiannya Cik Aninda. Seingat saya perempuan cantik itu memang telah lama menaruh perasaan dngan Mr.Carl.
Macam tidak percaya pula saya sekarang bila menonton berita jam 8malam itu. Patutlah Mr.Carl tiada datang jenguk saya,hanya Stef saja yang singgah hantar bekalan makanan. Patutlah.. Ini kalau saya tidak online tidaklah saya tau akan berita tergempar ini.
Sedikit sebanyak Mr.Carl kena kecam pun ada daripada netizen yang hanya mendengar daripada sebelah pihak saja. Agaknya bagaimana Mr.Carl sekarang? Tentu dia terkejut betul sekarang ini...
Simpati saya kepada nasib Aninda.
Saya buka apps WhatsApp,pergi ke ruangan message bernama ' Mr.Bond Annoying '. Saya harap-harap dia okey sajalah kali ini.
MR.BOND ANNOYING 📨
Selamat Malam Mr.Carl. I heard what happen to Aninda. So sorry for her. Btw,kau okeykah? Saya harap Mr.Carl bersabar dngan apa yang berlaku.And SEND. ✔✔
Haihh. Kenapa sekarang bertalu-talu masalah yang dihadapi oleh Mr.Carl. Saya rasa sedih pula tidak ada bersama dngan Mr.Carl sekarang. Tentu dia terkejut dngan apa yang berlaku. Kenapa sekarang saya rasa semua yang berlaku pada saya ada kena mengena dengan... Abang?!
Takkanlah gang Abang...
Saya lirik jam didinding baru pukul 9pm. Masih ada sejam sebelum talian PENJARA LAMA 2 ditutup. Harap-harap dapatlah saya bercakap dngan Abang. Sudah agak lama juga saya tidak berjumpa dngan Abang.
Skrin telefon saya tekan kepada number di Penjara Lama 2. Menunggu dalam 10minit baru talian saya terjawap. Terus saya kasitau mau bercakap dngan Abang saja. Menunggu lagi dalam 20minit. Mundar mandir sudah kaki saya berjalan didepan jendela hospital. Hujan lagi malam ini.
ABANG📞 : Nes??
📞:Abang sihat? Dah makan?
ABANG📞: sihat Nes.. Knapa call Abang ni? Ada apa-apa yang terjadi?
📞:Hmm.. Abang.. Nes mau tanya sesuatu bolehkah? Erm..
ABANG📞: pasal apa? Nes ok kah ni? Nes dimana?
YOU ARE READING
📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)
Fiksi UmumBila hati tertutup untuk menerima cinta orang lain,datang seorang pari-pari yang menyakitkan hati saya dengan karenah dia,Sara Agnes. Hari demi hari saya seolah telah jatuh cinta pada dia hinggalah sesuatu terjadi kepada dirinya.. Kemudian sesuatu t...