🎈CHAPTER 56🎈

2.5K 186 26
                                    


• S.A.R.A.A.G.N.E.S •  

          BUNGA? Kenapa ada bunga dalam locker saya ni? Tiga kuntum bunga ros merah, tiada nama pengirim pun ataupun kad nama. Siapa bagi ni? Or orang salah simpankah? Uiseh.. Saya tengok satu persatu locker depan saya,ada juga dua perempuan single sini kenapa locker saya juga yang jadi sasaran orang sewel ni. Haihh..

Morning,Sara. ”. Ucap satu suara yang sangat familiar dimuka pintu.

Saya toleh, oh si bos handsome. Macam biasa gaya dia,baru lepas jogging ini. Dengan loose-grey singlet dengan shorts sportpants dia pakai, berpeluh hebat ini lelaki. Memukau kalau peluh itu menitik jatuh daripada kulit dia.

Morning too..”. Balas saya pada dia yang sedang meneguk rakus air kosong daripada botol mineral. “ Erk Kha, ini ada orang ceroboh masuk ke dalam locker saya dan simpan bunga didalam.. ”. Bilang saya teragak-agak masih didalam kehairanan dengan kewujudan bunga ni.

Saya nampak terbit satu senyuman daripada garis bibirnya. “ maybe one of your admire. Why? ”. Ujarnya lalu membuka locker dia disebelah saya. Tetiba lagi dia buka singlet dia tadi sebelum berlalu pergi dengan kelengkapan mandi dia dalam satu beg.

admire? Siapa yang berani admire others man wife? This too weird... ”. kata saya tengok balik-balik tu bunga. Red roses. Egh.

Kha berdiri depan saya dengan pandangan yang redup. Peluh dia dah berhenti menitis daripada leher dia,kalau tengokkan dah macam Shah Rukh Khan didalam hujan..you know sexy pose.

“ Bila someone dah admire, tak kira its others man wife or not. Its still be called as admire. Maybe dia ikhlas admire sama kau. Who knows, right? ”.

“ bu..bukan tak suka..ta..tapi pelik.. ”. Telan air liur pula saya nampak body-shape dia ni. Macam dia back-up pula si admiring tu padahal dia kenal kah? Ish,saya tak suka kena surprise begini dari orang yang saya tak kenal. Ugh. 

Erk! Sengaja ka apa ni manusia kasi tayang badan dia pada saya. Selain Carl tiada pernah lagi saya nampak free show begini, Carl lainlah dia husband saya. Ini? Kha Bos saya, buang tebiat apa.

Sara, it's for you. ”. Kata Kha dimuka pintu memeranjatkan saya dngan niat baik dia dipagi hari. Kemudian barulah dia pergi masuk kedalam kamar mandi yang memang khas untuk dia seorang. Kekadang saya hairan sma Bos ni,dia tiada rumahkah atau sini memang rumah dia. Urgh.

Eh..dia cakap bunga ini untuk saya?! Saya?!

Erk! No ! Masin betul mulut Carl cakap begitu, kan Kha tau kalau saya dah kawin. Ini tak boleh jadi, cepat-cepat saya simpan handbeg saya didalam locker. Nanti lama-lama lain pula jadinya.

Apa saya dah cakap tadi? Ala Bos ni betul-betul merosakkan tanggapan saya kepada dia selama ini. I thought he someone yang berfikiran positive man. Admire others man wife...sangat tidak bagus !

Erkkk!

• • • • • • •

Home Sweet Home's

“ macam mana kerja nihari? Okey? ”.

“ Okey. Why? ”

📃THE GENTLEMAN CONTRACT! 🖋 (COMPLETED)Where stories live. Discover now