15

53 5 2
                                    

Jenny pov

Tok tok tok

Krik krik krik

Tok tok tok

Krik krik krik

----___----

"Manalah orang dalam rumah ni,mampus dah ke? Haish nasib baik aku bijak"Aku pun menjalarkan sebatang dahan lembut memasuki melalui celah bawah pintu dan membuka pintu itu.

Klik

Terbuka yeahhhh tepuk tangan pada si bijak Jenny.... ok tamat masa jadi seorang yang perasan.

Aku pun buka pintu itu perlahan-lahan.

Krek

Kurang ajar betul pintu ini. Kenapalah pintu kayu bunyi...

Aku berjalan masuk perlahan-lahan seperti pencuri. Ok ruang tamu kosong line clear. Aku pun menaiki tangga.

"Jenny"

"Eh rambut koko hodoh"Apabila aku pandang belakang. Oh my god....

"Apa? Rambut koko hodoh. Hey rambut koko is fabulous"kata Jisoon sambil flip hair rambutnya nasib baik takde orang kat tepi kan tak pasal2 kena penampar.

"Eh belagak betul,Jisoon mana orang lain?"

"Hahaha semua orang dalam hati saya cia cia cia"

"Ooo marilah aku belah hati kau"

"Gurau2 semua orang dekat belakang mandi kolam entah lah tiba2 Minhoon teringin nak mandi kolam"

"Ooo kalau macam tu oklah aku nak masuk bilik dulu"

"Lah...tak nak join mandi kolam"

"Malas eh aku tak pandai berenang pun"

"Jomlah join sekali"Jisoon pun tarik tangan aku turun tangga.

"Sabarlah dulu takkan aku nak mandi kolam pakai baju macam nak berlawan"

"Hahaha lupalah jom tukar baju"

"Alright"

Nobody pov.

Kami pun keluar dari bilik masing dengan pakaian kami.

"Wah Jisoon seksi betul nak goda siapa?" Tanya Jenny.

"Nak goda hati awaklah"

"Tak lawak dah duh -----_____-----"

"Rilexlah sporting"

Kami pun pergi ke halaman belakang melalui pintu dapur.... apabila keluar aku memang terpegun dengan kolam mandi yang bertema flora banyak bunga cantik2.

"Ah tu pun biskut chipsmore sekejap ada sekejap tkde"kata Yuni.

"Rilexlah Yuni pergi jalan2 pun salah"balas Jenny.

Tiba2 sebiji bola tepat mengenai kepala Yuni.

"YEAH 5:4!" Sorak ahli BTS

Fighter be like OH MY GOD??!!!

"SIAPA BALING BOLA?!!!" Marah Yuni.

"Jungkook"Semua ahli BTS tunjuk ke arah Jungkook. Jungkook pula mula menggigil siapalah tak menggigil tengok bola pecah dengan sekali genggaman.

"Rilexlah korang juga hilang fokus"kata Kiyun kepada Fighter sebagai pengadil game itu

"Ni semua salah Jenny dan Jisoon"kata Minjae.

kitorang pulak disalahkan korang nak sangat tngok kitorang kenapa? Tahulah kitorang fabulous" kata Jenny sambil flip hair,Jisoon memandangnya pelik.

The FighterWhere stories live. Discover now