20

21 1 0
                                    

Jenny pov

Aku risau dengan keadaan Minhoon selepas berjumpa Maharaja,Minhoon senyap je dia tak nampak happy pun. Takkan dia fikir lagi pasal tu tadi tapi logik je. Hmmm....macam mana nak bagi Minhoon happy?

Aku pergi ke tingkap yang terbuka dan memandang pantai yang luas terbentang. Hm...pergi pantai bagus jugak.

Jaehyun pov

Di bilik J&K
Aku kena cuba juga,aku kena tahu kenapa aku tak boleh lihat masa depan. Aku menutup mata aku perlahan2. Please lah menjadi.
.....

....

....

....
Ahhh...sheep

Kenapa tak menjadi....

Tiba2 pintu bilik terbuka dan kelihatan Kiyun berjalan memasuki dalam bilik.

"Yow Jae kenapa ni nampak kusut je"

"Ah Kiyun tkde apa cuma....aku pelik kenapa aku tak nampak apa2"

"Lah buta dah ke? Cuba kau teka berapa nombor ni"Kiyun menunjukkan tiga jarinya

"Bukan buta tu .....tapi aku tak dapat lihat apa2 pasal masa depan"

"Ooo....then"

"Aku serba salah sangat,aku sebagai leader sepatutnya beri tahu mereka tentang bahaya akan datang tapi tanpa kuasa tu aku lemah. Kesian Minhoon dia cedera dan hampir digantung disebabkan aku"Air mata Jaehyun mula gugur,mukanya yang putih jelas kemerahan.

"Weh relaxlah kau tak salah apa2 kita semua okey je Minhoon pun sama"

"Relax kau nak suruh aku relax,aku tak layak jadi leader kau sepatutnya Yuni yang jadi atau kau" Kiyun hanya senyap.

"Minhoon pun boleh Jenny...."

"Jenny jangan"Tiba2 pintu itu terbuka dan Yuni jalan memasuki bilik itu." Jenny jangan dia tu blur and I not like it"

"Halah kalau kau suruh dia jadi leader dia pun tak nak"kata Kiyun.

"Jisoon boleh je tapi dia mmg tak naklah"kata Yuni.

"Minhoon boleh je,Minjae aku tak tahulah"kata Kiyun pulak.

"Korang ni kan...."

"Kenapa Jae?"

"Korang memang nak aku berhenti jadi leader ke? Busy betul cari orang yang sesuai. Ngajuklah"

"Ala sorrylah Jae cute lagikan cantik lagikan baik ni"pujuk Kiyun,Yuni pula 😒'manja sangat'.

"Ok2 aku gurau je,tepilah kau serabut pulak aku"halau Jaehyun.

Kiyun be like😠,"Syukur sikit aku pujuk kalau tak aku biar je kau"

"Ok stop your mengarut,sekrang ni Jae kau jadi leader sebab keluarga sebelum ni juga seorang leader pada group ni so biarlah kau tiada kuasa ke apa ke kau tetap leader group ni"kata Yuni.

"Betul tu jae tiada siapa yang sesuai selain kau so what you want to do now?"

"Ok sebagai leader kita akan pergi Release tension di pantai hadapan rumah kita ni,Kiyun sediakan makanan untuk picnic kita dan Yuni pula tolong bawkan alat BBQ kita akan barbeque dekat sana"

"Alright"balas Kiyun

"Okey Jae the leader of Fighter"balas Yuni.

Mereka tersenyum. Akhirnya satu masalah selesai.

Di pantai

Bts dan Fighter mencari tempat untuk berkelah dan memilih di bawah pokok rendang.

"Demam apa Jae tiba2 nak picnic bagai ni"kata Jenny.

The FighterWhere stories live. Discover now