19

35 6 6
                                    

Kelihatan ahli Fighter bersungguh-sungguh melibas pedang mereka pada patung kayu yang disediakan. Sowon pula...

"Lagi"

Tuk

"Lagii"

Tukk

"LAGI!!"

TUKKKK TUKK TUKKK

"Good,baiklah Fighter boleh berehat"

"Huh akhirnya,Sowon pergi dari sini. Aku tak larat nak buat semua perkara dia mintak"kata Yuni sambil mencampak pedangnya ke tanah.

"Rilexlah biasalahtu"kata Jenny.

"Jenny macam mana dengan Minhoon dia okey tak? Yelah dari tadi dia pengsan takkan tak bangun "kata Minjae.

"Entahlah last kali aku lawat pun dia tak bangun lagi"

"Kan Sowon kata tak perlu risau dia penat"kata Kiyun.

"Kau percayalah kata2 dia tu bulat2. Huh penipu"kata Yuni.

"Yuni kenapa kau macam benci diorang?" Tanya Jaehyun.

"Jae kau tak dapat apa2 ke? Masa depan? Aku dapat rasa diorang tu ada agenda. Jisoon kau percayakan aku kan" kata Yuni.

"Errr aku percaya Yuni,aku pun dapat rasa something bila dengan diorang"balas Jisoon.

"Rilexlah kita tunggu je kalau ada benda pelik berlaku kita siasat"kata Jenny.
_______________
Minhoon pov

"Arhh...sakitnya kepala"Aku membuka mataku dan apa yang aku nampak siling dan kipas yang asyik berpusing.

"Erhhh...ni lah padah tidur je"

Aku terdengar suara lelaki yang tidak asing pada telinga aku.

Jimin.

Tangan jimin yang asyik mengenggam tangan aku itu lepaskan.

"Jimin"

"Ye"

"Aku kat mana?"

"Bilik rehat,kau pengsan tadi"

"Pengsan? Kenapa aku pengsan?"

"Entahlah kau tiba2 je pengsan tapi Sowon kata kau penat"

"Penat?"tertanya aku penat ke aku masa tu. Rasanya just pening kepala.

"Minhoon ni aku ada bawa makanan untuk kau tapi yelah dah sejuk"

"Ooo thanks"
_____________________

Semua ahli Fighter berehat manakala masih BTS masih diajar oleh Gfriend

"Hish geramnya"kata Yuni sambil cucuk makanannya dengan grafu sampai makanan itu hancur.

"Kenapa nak geramnya?" Tanya Jisoon.

"Tngoklah group Gfriend tu aku tak boleh beza dah diorang ajar atau menggoda"

Semua ahli Fighter melihat Gfriend dan BTS yang bergelak tawa bergurau senda dengan penuh perasaan cemburu.

"Tak adillah mereka ajar kita bukan main garang sampai sakit tangan aku"kata Jenny.

"Tulah dahlah ajar macam nak tak nak je. Bencilah aku"kata Minjae pula.

Semua ahli Fighter sibuk sehingga tidak perasan dua orang manusia duduk dihadapan mereka.

"Apa yang koranng perhati je ni?" Tanya salah satu manusia itu.

"Gfriend"balas Kiyun.

"Ooo sampai kawan sendiri tak perasan"

The FighterWhere stories live. Discover now