10

58 8 5
                                    

Seekor burung gergasi mendarat di sebuah halaman istana. BTS dan Fighter melompat turun dari burung dan selepas itu burung itu terbang memasuki buku lukisan Jisoon.

"Kau rasa betul ke apa kita buat?" Tanya Jenny.

"Apa yang kita buat?" Tanya Minjae.

"Huh aku nak pergi ke Jae" Jenny berjalan ke arah pagar keluar.

"Sekejap Jenny"kata Jisoon.

"Kalau kau nak pergi kami pun pergi"kata Yuni pulak.

"Betultu kita kan keluarga"kara Kiyun pula.

"Jom kita pergi"ajak Minhon.

"Kalau korang nak pergi kami pun pergi"kata Jin.

"Hm..before kita pergi,kita lupa something"kata Kiyun.

"Apa?" Tanya ahli fighter lain.

"Pedang,Jae mana bawa pedang BTS pun tkde pedang"Terang Kiyun.

"Ooo yelah"kata Fighter serentak.

"Jom aku tahu kat mana"kata Jenny. Mereka pun pergi ke arah bilik bacaan. Jenny meluru masuk lalu pergi ke arah sebuah almari dan menarik sebuah buku dan secara tiba2 almari itu terpisah.

"Wah"kagum BTS.
_____________________

Jaehyun pov

Aku menunggu dan menunggu tak lama lagi diorang datang. Aku berjalan sekeliling taksi itu sambil memeluk tubuh yang ditutupi jaket hitamnya.

"Sejuknya menyesal betul pakai seluar pendek ni"Jaehyun menyilangkan tangannya pada dada.

"Lama tunggu"Kedengaran suara yang sudah membuatkan aku rasa marah.

"Oh Vampire Exo jadi apa lagi ketua kau suruh untuk hancurkan kitorang"

"Yeah macam biasa kenapa kau nampak something buruk ke? And one more thing mana kawan kau Fighter and BTS"

"Macam mana kau tahu"Aku terkejut macam mana diorang tahu pasal BTS.

"Kau tahu kan kami ni ditugaskan untuk spy korang.Oklah daripada buang masa layan kau ni lebih baik kami bunuh kau.SERANG!"Secara tiba2 banyak bayang2 hitam berdiri di belakang Exo,Jaehyun teramat terkejut sehingga tidak boleh kata apa2.

"Jangan harap kau dapat"Kelihatan Fighter dan BTS datang ke arah mereka tetapi Jenny dan Minjae nampak bayang2 itu mereka pu berdiri di belakang Minhoon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jangan harap kau dapat"Kelihatan Fighter dan BTS datang ke arah mereka tetapi Jenny dan Minjae nampak bayang2 itu mereka pu berdiri di belakang Minhoon.

"Apa yang korang buat kat sini?" Tanya Jaehyun.

"Mesti nk tolong takkan nak joget"balas Jenny.

"Jangan nak buat drama kat sini sekarang Black Shadows SERANG!"Bayang2 itu mula menyerang ke arah mereka manakala ahli EXO terapung ke atas untuk melihat Fighter dan BTS dari jauh.

The FighterWhere stories live. Discover now