Jen tak jsem si pořád seděla v písku a pozorovala vlny na moři.
Najednou jsem slyšela Marcuse, jak za mnou běží.
„Martinus vzkazuje, že ho to mrzí a že si to Lisa vymyslela. A prý, jestli mu nechceš věřit tak mu nevěř."
„Fakt? Tak mu řekni že mě to taky mrzí..." Odpověděla jsem. Marcus zase běžel zpátky, bylo mi ho celkem líto, protože moře bylo hodně daleko od našeho hotelu a on běžel sem a zpátky.
Po chvilce už běžel zpátky. Já jsem se otočila a nebyl to Marcus, ale Martinus.
„Promiň...." Řekla jsem když přišel blíž.
„To nic..." Řekl a přisedl si.Já jsem mlčela a nastavila jsem ruce, aby mě obejmul.
„Jéé.." Usmála jsem se. Bylo mi tak zvláštně.
„No a i kdyby to byla pravda, tak to je tvoje věc." Řekla jsem.
„Hm. Ale není to pravda," usmál se.
„a co přesně ti psala?" Zeptal se ještě.„Prý že, Martinus celou dobu chodil tajně s Lisou a že to je úžasný a tak dál..." Odpověděla jsem.
Martinus jen otevřel mobil a napsal Lise.
Martinus: Proč píšeš Jennifer něco co není pravda?
Lisa: Jen jsem chtěla, aby ti ta holka dala pokoj, nic víc.
Martinus: Ale proč?? Vždyť snad není moje věc, s kým se bavím?
Lisa: Ahoj Martinusi ;)
Jo aha.... To bylo teda rychlý.
„Á vlastně, proč sedíme v písku?" Zeptal se Martinus.
„Protože jdu do moře." Zasmála jsem se a v oblečení jsem skočila do vody.
„Pojď taky ne?" Smála jsem se.„Why not..." Řekl Martinus a běžel za mnou.
Zase jsme vylezli na ten skokánek a z dálky jsme viděli,jak na pláž přiběhl Marcus.
„Martinusi!" Křičel, že to bylo slyšet až k nám.Tak jsme oba slezli dolů a šli za Marcusem. Byla jsem celkem zvědavá, co nám chce říct. Držel rozsvícený telefon, tak mě napadlo, že to mohlo být... Ne, kecám. Nic mě nenapadlo.
Slezli jsme a Marcus nám ukázal jeho mobil.Byly tam konverzace s Lisou a Lenou:
lisaandlena: Jste nejhorší!!!
lisaandlena: Jen jsme chtěly,aby vám ta holka dala pokoj! Jen za váma dolejzá a vy s ní ještě jedete na dovolenou....Vůbec jí neznáte,vůbec!
Marcus: Vždyť vy jste jí někde potkaly snad?
lisaandlena: Všechno zkazíš...-_-
Marcus: A vís,co? Dej mi pokoj.
Potom Marcus vyhledal můj Instagram a našel mojí poslední fotku. Otevřel komentáře, a tam:
lisaandlena_._.fanpage_s: She's ugly!!
lisaandlena: další kráva, co si hraje na něco, co není.
leli_fanpage_london: @lisaandlena máte pravdu!
lisaandle_fppp._: Nech leli na pokoji!!!!
ship_mm_leli: Drž se od M&M dál!
Jenniferand_mm: Nevšímej si těch komentářů,patříte k sobě!
„Jako že by to někde nasdílela?" Ušklíbla jsem se. Martinus jen koukal do toho telefonu s otevřenou pusou.
„Jo, nasdílela." Řekl Marcus a ukázal mi Lisy a Leny profil.
Jako poslední fotku co přidaly, byla ta naše, ze všerejška. A ten popisek aha.....
lisaandlena:
#StopShipThem !!!! Všichni víme,že Jennifer Jegger má něco s Marcusem a Martinusem! Tuhle fotku vyfotili včera, u moře. Ano, jsou spolu u moře! Ta holka jim nedá pokoj, není jako jiná fanynka, je to úplně obyčejná holka, která měla přístup na M&M koncert! Pak se ale něco stalo, a začali spolu chodit!!! Všichni si najděte profil: @jennifer.w - Je to profil od Jennifer a podívejte se, co fotí za fotky!!!! #StopShipThem! #Lerkus #Lirtinus !!!!!„Bože...." Řekl zamyšlený Martinus.
„A to není vše!" Řekl Marcus.~
Kdo ma rad leli, tak ja se omlout (: ja nevedela koho jinyho tam mam napsat no
ČTEŠ
letter ||FF-Marcus&Martinus CZ
FanficUběhlo několik let. Několik desítek měsíců. Několik stovek týdnů. Několik tisíců dnů. Několik sto tisíců minut a několik miliónů sekund. A Jennifer nezapomněla. Nikdy nezapomněla a taky nikdy nezapomene. Jenže na druhé straně, v Norsku, to je jinak...