Her ne kadar lise son öğrencisi olsam da evimden ilk kez bu kadar yalnız kalacaktım.Arkadaşım Açelya ile Kore'ye gidecektik.Babam,ben 3 yaşında iken trafik kazasında hayatını kaybetmişti annem ise ben 12 yaşındayken bir cinayete kurban gitmişti.Ama artık acım dindi diyebilirim.Bir muddetden sonra insan alışıyor.Açelya'nın annesi ile babası Amerika da yaşıyorlar ama her ay yüklü miktarda para ve fotoğrafları mı yolluyorlar biz 6 yıldır beraber yaşıyoruz.Hem kardeş hem arkadaşız.
Kore'ye gitme amacımız orada bir lise tutturmuş olmamizdi.Ayrica oraya gitmeyi de çok istiyorduk.Bu bizim için çok iyi olmuştu.
Kore'de bir sürü müzik grubu vardi.Bizim en sevdiğimiz grup BTS grubu idi.Benim biasim Park Jimin iken Açelya nin biasi Jeon Junkook tu. Gerçekten bu grubun çok büyük hayranıydik. Belki onları görme umudu bizim mutlulugumuza mutluluk katıyordu. Bu arada benim de adım Gamze.Neyse yarin akşam yolculuğu çıkacakmışız o yüzden bu gün bayağı alışveriş yaptık ve valizlerimizi hazırladık.
Sabah 11 de kalktık kahvaltımızı yaptık ve üzerimizi giyindik.Tum ihtiyaçlarımızı hallettikten sonra tekrar alışverişe çıktık çünkü yeni kıyafetler ile yeni yere gitmek istiyorduk.Birer tane elbise,ayakkabı ve çanta aldık daha sonra yeni gecelik takımları aldık daha doğrusu tavşan tulumu tarzında bir şeydi birkaç parça daha alıp eve döndük ve valizlerimizi tamamen hazırladık birde mini boy sırt çantası almıştık birşeyler daha atıştırıp havalimanına doğru yola çıktık.Havalimanina geldiğimizde uçuşa yarım saat kalmıştı ve biz cok heyecanlı idik.Ve o anons duyuldu;
-İstanbul/Seul(Kore nin başkenti)yolcuları yerlerini alsın hemen koltuklarımıza geçtik.Saat 10 da yola çıkmıştım 7 saat sonra sabah 5 te inmiştik ve taksiye binip önceden tuttuğumuz eve gelmistik.
(İlk bölüm sıkıcı olduysa özür dilerim çünkü bazı şeyleri açıklamak gerekti ayrıca Gamze ve Açelya korece yi çok iyi biliyorlar.Eger sorularınız varsa çekinmeden sorun sayın okuyucularım.)SARANGHEE💞💞💞