Bölüm-43-

36 6 0
                                    

~3 yıl sonra~
Şu an Kore'de anasınıfı öğretmenliği yapıyorum.Kendime ait bir kreşim var.Biz hala Jimin ile beraberiz sadece aramızda ilişkinin bir ismi var.Açelya'nın aile de Amerika'dan dönüp Kore'ye geldi.Daha sonra Jimin beni onlardan istemeye geldi.Sonra sozlendik ve nişanlandık.Bir çok şey Türk usulü şeklinde gerçekleşti.Hatta şu an Jimin gayet düzgün bir şekilde Türkçe konuşuyor.Sadece o değil Jin hariç tüm üyeler birçok şey biliyor.Jin ise üşendigi için öğrenmedi.Sadece bizden duyduğu kadar biliyor.Suga bile üşenmedi o üşendi.Hatta yemek daha önemli deyip her seferinde yemeği araya katti.Bu arada BTS grubu geçen seneye kadar hala ünlüydü.Tabi hala tanınıyorlar ama yeni konseptler, şarkılar yok.Tabi bu duruma ARMY ler çok üzüldü ama başkanları öyle istemiş.Hatta ARMY ler ilk başta grup 8 kişilik olsun Gamze yi de alın dedi ama istemedik.Şu an Gökalp hayallerinin yeri olan Fransa'da.Orada muhabirlik yapıyor.Açelya ve Junkook da gazetecilik yolunda ilerliyor.Suga ve Hanseol ise yoga salonu açtı.Bence tam onlara uygun oldu bu meslek.Yalniz Sude ve Tae'nin işi biraz farklı.İkiside Doktorlar ama Sude beyin cerrahi uzmanı,Tae ise özel dersler ile ilerleyerek Kalp cerrahi uzmanı oldu.Açıkcası Tae sen hiç beklemezdim.Tae kendini odalara kapatıp ders çalıştı, özel hoca tuttu,özel derse gitti ve sırf Sude gibi doktor olabilmek için.Hastaneye ziyarete gittiğimde ve her seferinde didişiyorlar.Ama onları izlemesi çok komik oluyor.Bide Jimin var o şu an kendine stüdyo açtı ve fotoğrafçılık yapıyor.Genelde doğa resimleri, manzara,gün batımı tarzında resimler çekiyor .Daha sonra bunları boya ile kağıda döküyor daha doğrusu ressam+fotoğrafçı denebilir.Ve hiçbir çizdiği resmi atmadı su an hepsi evimizde duruyor.Bir kısmı da depoda.Şu an ben Açelya ve ailesi ile kalıyorum.Açelya ve Junkook'u ailesi biliyor.Yani hepimizi biliyor.Dışarıdan bakılınca hayat bize güzel gibi geliyor ama öyle değil.Min ji ve Shin Wo sevgili olmuşlardı sonra Min ji'ye araba çarpmış.Ona çarpan kişi abisi.O şuan hapiste.Min Ji kazadan sonra öldü.Biz daha olayı çözemeden acıyı sindiremeden Shin Wo intihar etti.Bu olay 2 sene önce oldu ve gerçekten bizim için çok zor oldu.Her ne kadar sevmesekde çok üzüldük.Tam kavuştular herşey bitti artık mutluyuz derken daha da kötü oldu.Min Ji bin abisinin elindeki görüntüleride buldular.Bu yüzden daha fazla hüküm yedi.Bunu duyunca daha bi rahatlama geldi bize.Junkook 2 hafta önce Açelya'ya evlenme teklifi etti.Bu aralar o kadar sorunsuz ve güzel gidiyor ki her an birşey olacak diye korkuyorum.Şu an kreşimde benden başka 3 öğretmen,5 hizmetli,2 güvenlik var.Gercekten  çocukluk hayallerimi yaşıyorum.Çok ama çok mutluyum,mutluyuz.Birazdan kizlar ile alışverişe gideceğiz.Çünkü yarın Junkook'un doğum günü.Açelya bir kafeyi kiraladı.Orayi süslemek için malzeme alacağız aslında para verip başkasına süsletelim dedim ama kabul etmedi.Pastayi bile kendi yaptı.Ama mükemmel oldu.Birsürü yemek var ve hepsini biz yaptık.Birçoğu da Türk yemeği.Artık onlar da Kore yemeğini bırakıp bizim yemeğimizi yiyorlar.
Kafenin dışı:

Kafenin dışı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafenin içi:

 Birkaç işimi halledip kafeye gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç işimi halledip kafeye gittik.Once birkaç masayı ortaya çekip büyük ve tek bir masa oluşturduk.Daha sonra etrafı inceleyip ne almamız gerektiği için liste oluşturduk.Daha sonra arabaya atlayıp Avm ye geldik.Burasi hediyelik eşya mağazası gibi biryerdi.Her türlü hediye vardı.Oyuncak,kıyafet, anı defterleri,balonlar, süsler, ayakkabılar,şaka malzemeleri bile vardı.Hemen listeyi kontrol edip dağıldıktan yarım saat sonra toplandık.Hersey alınmıştı ve herkes kendi Junkook a hediye almıştı.Ben Jimin için de almıştım.Çünkü eminim unutacaktı.Daha sonra kafeye gelip süslemeye başladık.Biraz hatta bayağı yorulmuştuk.Hemen eve gidip hazırlandık.Sonra geri geldik.Ortaya çektiğimiz masaya atıştırmalıkları,pastayı, içecekleri koyduk.Faha sonra yuvarlak bir masayı sanki hediye paketi gibi süsledik .Onun üstüne de hediyeleri yerleştirdik.Herşey tamamdı tek eksik Jimin,Tae ve Junkook du . Junkook'un bundan haberi yoktu.Sanki öylesine bir kafede buluşacakmış gibi geleceklerdi.Ama tabi daha özenli bir şekilde.Onu da Tae halledecek ti.
Yeni bölüm geldi.
561 kelime.
Nasıldı?
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
İyi okumalar.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin