Gamze: Kızlar konsere iki saat kaldı.Benim içimde ayrı bir heyecan var.
Açelya:Acaba hemen hazırlanıp erken mi gitsek ki?
Hanseol:Gerek yok zaten yerimiz en önde ne gerek var?
Gamze:Kızlar ben duşa giriyorum sonra hazırlanmaya başlarım.
Hanseol:Aynen diğer banyo benim!
Sude:Diğeri benim!
Açelya:İyi tamam bende kombinleri dolaptan çıkarıp,makyaj malzemelerini hazırlayayım.
Hanseol:Acaba kuaföre mi gitsek?
Gamze:Aaa!Hanseol karşımızda Açelya gibi profesyonel makyöz dururken çok ayıp ama.
Hanseol:Nasıl ya?!
Acelya:Ya ben 2 yıl kuaförde çalıştım okuldan sonra falan .Aslında para için değil sadece hobi olarak tabi ailem beni etütlere kalıyor zannediyor.Sonra bı ara annem bizim kuaföre geldi.Yabi sonra bıraktım falan ama şimdi bu konularda gayet iyi sayılırım.Ama Gamze de güzel saç yapıyor.
Gamze:Evet,bak hakkımı yedirmem.Malzeme varsa gerisini bana bırak.
Hanseol:O zaman çok iyiymiş.
Açelya:Tamam hadi oyalanmayalım çabuk olun.Bana bir heyecan basıyor.
-Jimin'in ağzından-
Hepimiz duştan çıkıp makyaj için makyöz ün önüne oturduk.Yaklaşık yirmi dakika sonra makyaj bitmişti ve üzerimizi giyindik.
-Jimin'in ağızdan bitti-
Açelya:Kızlar yalnız çok taş olduk biz.
Hanseol: Yürüyen ego.
Açelya:Haksız mıyım?
Gamze:Sanki düğüne gidiyor gibi çok abartı olmadı mı?Daha rahat daha spor birşeyler giysek.
Sude:Sen hep böylesin ya biraz da güzel yönünü göster.
Hanseol:Benim arkadaşım her hali ile güzel.
Hanseol'ün giydikleri;
Gamze'nin giydikleri;