Bölüm-7-

104 12 1
                                    

Okul çıkışında ilk önce Shin Wo,ben ve Jimin çıktık sonra Açelya ve Junkook u bekler iken Shin Wo ya Türkiye de başıma gelen komik olayları anlatıp bir yandan gülüyorduk. Ta ki Jimin in kapıdan çıkan Junkook a seslenene kadar.
Jimin;Oh!sonunda az önceki gulmelerden başım ağrıdı artık gidelim mi?
Shin Wo;Bende bı suratsız ile yan yana dura dura sıkılmıştım hadi gidelim.
Gamze;Şimdi sizin tartismanizi izleyemicem hadi yürüyün.
  Kafede birşeyler içtikten sonra sahilde yürümeye karar verdik.Yine ben Shin Wo ile gülerken arkamızdan Jimin geliyordu ve sürekli oflayip duruyordu.Onun arkasında ise Junkook ve Açelya gülerek geliyordu.
  Gamze;Of!Jimin! Anladık sıkıldın ama eğlenmek için çaba gösteren ya da gidelim de oflayip durma daralti geldi ya!
Jimin;hayret daha saniyeler öncesine kadar gayet mutluydun ne oldu.
Shin Wo;ne ima etmek istiyorsun sen ha! Amacın ne senin sabahtan beri saçma sapan hareketler anladık Gamze yi benden kıskandın ama bu kadar belli etme ya da açık açık söyle !
Jimin;Sanane bundan neden onu koruyorsun kendi kendini koruyabilen bir birey o KASINTI!
Shin Wo; yürü Gamze gidiyoruz dedi ve bileğimi kavrayıp yürümeye başladı o sırada Shin Wo bin suratına gelen yumruk ile yere düşen Shin Wo ne olduğunu anlamaya çalışırken
Jimin;Sakın bidaha benim olana elini sürme yoksa bir yumruk ile kalmam KASINTI !

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin