-Özel Bölüm-2-

44 8 2
                                    

5 ay sonra;
  Bugün  kreş gitmedim çünkü yeni öğretmen gelmişti.Yani öyle olmasını Jimin istemişti.Bana kalsa birkaç ay daha ben giderdim ama Jimin müsaade etmedi.Önemli belgeler imzalanması gerekirse eve göndereceklerdi.Karnım yavaş yavaş büyüyordu.Bugün 5 ay 1 gün oldu.Şu son aylarda bebek ile alakalı bir sürü kitap aldım.Gerçi benden çok Jimin okuyor ve ilgileniyordu.Bu gün bebeğimin cinsiyetini öğrenecektim ama Jimin'e haber vermedim.O böyle zamanlarda çok heyecanlanıp tepki gösterdiği için onu hastaneye götürmek istemedim.Ben Sude ile beraber öğrenip sonra da Jimin'e sürpriz yapacaktım.Bir saat sonraya randevu muz var.Birazdan Sude gelecek.Ayrıca bu gün hastane çıkışından ve cinsiyeti öğrendikten sonra bebek alışverişi yapacağım.Tabi ki sadece Jimin'e göstermek, müjdeyi vermek için birkaç parça şey alacaktım.Çünkü bebek alışverişini Kimin ile yapmayı planlamıştık.Sadece cinsiyete göreavi ya da pembe patik ve bebek takımı alacağım.İçimdeki bir his kız olacak diyor ama Jimin'de erkek istiyor.
******
Şu an Sude ile bebek mağazasında kendimizi kaybediyoruz.Yani bir sürü şey arasından ne alacağımıza karar vermek için çırpınıyoruz.En son artık anladık bu böyle olmayacak hemen bir çift pembe patik ve rastgele takım alıp çıktık.Evet doğru anladınız bebeğimiz kız olacaktı.Ben şu an mutluluktan ölebilirim.Mağazada o kadar şirin ve güzel şeyler vardı ki hangisini alacağımızı kestiremedik.
Patik:

TAKIM:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TAKIM:

Şu an gerçekten Jimin'in tepkisini merak ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu an gerçekten Jimin'in tepkisini merak ediyorum.Çünkü en başından beri erkek istiyordu.Ben ise şuan mutluluktan ölçebilirim.Bir kafeye oturup birer kakaolu süt içdikten sonra kalktık.
*****
Az önce eve geldim ve salona bir güzel yerleştim.Koltuğun yanına da beyaz-pembe renkte olan kutu ile aldıklarımı koydum.Hiçbir hazırlık,hiçbir süsleme yoktu.Bir talk show açıp izlemeye başladım.Biraz sonra sıkılıp birkaç paket kakaolu süt ve bisküvi alıp yemeye başladım.O sırada kapı açıldı ve Jimin geldi.
Jimin: Tatlım!Ne yapıyorsun?
Gamze:Hiç öyle canım sıkıldı seni bekleyemedim birşeyler atıştırıyordum.
Jimin:Hey! Bunları yemesene!
Gamze:Ama şey yemek hazırlamaya üşendim.
Kimin:Sorun o değil, çocuğumuz sağlıksız olacak.Neyse bu gün ne yaptın bakalım.
Gamze: Dışarı çıktım Sude ile.
Jimin:İnsan bu haber verir.
Gamze:Ama Sude ile gittim.
Jimin:Çok yoruldum.Eee nereye gittiniz?
Gamze:Öyle gezdik ama ondan önce hastaneye gittik.
Jimin:Bı dakka aklıma şimdi geldi.Sabah okuduğum dergide 4,5. aydan sonra cinsiyetini öğrenebileceğimiz yazıyor ama sen 5 ay 1 gündür hamilesin.
Gamze:Oha!Şey pardon yani şey dicektim ne kadar ilgili bir baba.ahahah!!
Jimin:Hadi,kalk hastaneye gidiyoruz.
Gamze: İşte bende onu söylemeye çalışıyorum.Ben bu gün gittim.
Jimin:N-nasil?
Gamze:Sude ile gittik ve öğrendim.Bizim bir KIZIMIZ OLACAK!
Diyip kutuyu elime verdim.
Jimin:N-ne?,N-nasıl? Y-yani?!(kutuyu açar) GAMZE!Şaka yapmıyorsun değilmi?
Gamze: Hayır,çok ciddiyim.Ne yani kız diye mi üzüldün?
Jimin: HAYIR!Ne üzülmesi.Tanrım sana teşekkür ederim.Gamze sanada.Dileklerim gerçek oldu.Bir kızım olacak.
Gamze:Sakin ol.İşte bu yüzden senin ile gitmedim.Ya hastanede böyle yapsaydın.Haberlere manşet olurduk.
Jimin:(patikleri gösterir)Bunlar çok tatlı.Ama kızımız daha tatlı olacak.
Gamze:Bı dakika ya!Sen erkek olsun diye tutturmuyor muyudun?
Kimin:Her erkek kızının babası olmak ister.Bu arada Baba kelimesi ne kadar güzel bir kelime ya!
Özel bölüm sonu!
452 kelime.
Nasıldı?
Vote ve yorum atmayı unutmayın!
İyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin