3 saat önce olanlar yüzünden Jimin in zoru ile şu an hastanedeyim.Okula olan gıda zehirlenmesinden sonraki kontrolde birşey çıkmadı ama Jimin'in ısrarı ile 2 saattir hastanedeyiz ve her türlü kontrole girdim.
Bu arada bağzı şeylere alerjim varmış .Polen ve toz beni büyük bir hapşırık yığınına sokuyormus.Brokoli yediğim zaman ise ellerimde ve kollarımda kızarıklıklar çıkabilirmiş.
Ama ben daha önce hiç brokoli yemedim diyebilirim.
****
Açelya;Eee,hastane kontrollerinde ne çıktı?
Gamze;Çok bişey yok.Sadece Jimin gereksiz bir telaş yaptı.
Jimin;Ne!Gereksiz telaş mı?Belki bilmediğin için brokoli yiyecek ve kızarıklıktan fazla zarar verecekti sana daha neye alerjin var bilmiyorsun.Şu an bana teşekkür etmen gerekirdi.Sacma bulman değil.
Gamze;Ben daha önce brokoli yedim mı de bileyim .Ayrıca sanki sen biliyorsun neye alerjin olup olmadığını.
Jimin; Biliyorum tabi.!Benim hiçbirşeye alerjim yok.
Junkook;Yah!Susun simdi bunu mu tartışacaksınız.Cabuk özür dileyin birbirinizden.Aranizda en küçük benim ama sanırım en olgun benim.😏😏😏
Jimin ve Gamze;Tabi canım tabi!
Açelya;Vaaov bune uyum.! 😂😂
Gamze;Tamam ozur dilerim.Ayrica teşekkürler.Ama ne yapayım yani öyle bı an şey oldu.
Jimin;Tamam sorun değil.
Hanseol;Bişey soracağım yarın okula gidecek miyiz.?Hani bu gün şey oldu ya belki bir gün izin verirler.
Suga;Hahah!Okuldan bu kadar nefret ettiğini bilmiyordum.
Hanseol;Hayır nefret etmiyorum am sen beni uykuya alıştırdın sürekli uykum geliyor.
Suga;Hahah!
Birden odaya giren Namjoon Oppa ile irkildik.
Namjoon;Beyler!Yakında konserimiz var yarın yola çıkıyoruz .Busan a gideceğiz . Çalışmalar ve konser orada olacak hazırlanın derim.
Jimin;N-Ne!Vaoaoav!
Jin;Ama önce yemek yiyelim ben yemek hazırlama ya gidiyorum.Sonra hazirlanirim ben.
Tae;Sonunda ARMY!
Junkook;İlk kez istemiyorum.
Namjoon; Neden?
Junkook;Hyung,Açelya gelemez.Yasak biliyorsun.Off.İlk kez bi konseri istemiyorum.
Açelya;Hayır, hayır.Sacmalama benim için niye böyle bir sıkıntıya giresin ki. Bu senin kariyerin.Sonucta ne kadar uzun sürebilir ki?
Namjoon;1 ya da 1 buçuk ay fln.
Gamze; N-NE!!
Jimin;Bitanem kusura bakma ama gitmemiz gerek
Gamze;Onda sorun yok da ne. Bileyim özlerim.
Tae;Telefon diye birsey var.
Jhope;Aynen.Belki konsere de gelirsiniz.
Açelya;Olabilir .
***
Yemekten sonra herkes bir telaş ve hazırlık içine girmişti.Namjoon oppa sürekli telaş yapıp birkaç eşya kırdı.Buna telefonunun ekranı da dahildi.Junkook,Açelya ile beraber eşyalarını toplayıp sürekli fotoğraf çekiyorlardı.Bende Jimin e valiz toplamada yardım ediyorum.Açıkcası çok üzgün olsam da Jimin e belli etmemeye çalışıyordum.Suga ve Hanseol sarılmış uyuyolardi. Hanseol un eli çabuk olduğu için biraz toplanmışlardı ve az bı hazırlık kalmıştı.
Yeni bölüm geldii.
Bundan sonra Jimin ve Gamze nin ağzından ayrı ayrı olacak.Biraz olaylar yavaslasada ortalık karışacak.
395 kelime oldu bu bölüm.