Açelya;Susunda girin hadi.
***
Hanseol;Min Ji biz buraya senden özür dilemeye,af istemeye gelmedik.
Min Ji;Ne var,niye geldiniz?
Hanseol; Önce şunu söyleyelim aynı şey yine olsaydi yine yapardık.
Min ji;Haa!Siz şimdi bizi dava etme demeye geldiniz.Sende suçlusun sende yanarsın falan filan da dersiniz.Ne!Benim suçum ne?!Tek istediğim şey ailemi korumaktı.Yoksa ne Jimin'e,ne Tae'ye bakar ne de Shin Wo nun altina yatmazdim.
Gamze;S-sen ne dediğinin farkında mısın?Ne demek oluyor bu?
Min ji;Bakın artık saklamayacağım ne olursa olsun dayanamıyorum artık şu halime bak hepsi onun yüzünden.
Hanseol;Kim,kimin yüzünden?,ne oldu anlatsana.Aglamayı kes ve adam gibi anlat şunu.
Min Ji;Tamam ama sakın bana kızmayın ben de kendimi korudum.Ben 2 sene once Busan'dan Seul'e taşındım yani annem yeni biri ile evlendiği için gelmek zorunda kaldık.Uvey babamın bir oğlu vardı.Benden 3 yaş büyük bana aşırı kötü davranıyordu.Üvey babam bunu bilmesine rağmen hiç birşey yapmadı ve bunu sakladı.Bir müddet böyle sürdü.Sonra ben okulda Shin Wo ile tanıştım arkadaş olduk.Uvey abim bizi bir kafede otururken görmüş.Bayagi içmiş ve eve geldiğine annem ve babam yoktu çünkü yeni bir balayına çıkmışlardı.Uvey abim içip eve geldiğinde ben ders çalışıyordum.Onu da pek hatta hiç sevmediğim için geldigini hiç umursamadım.Once salona gidip biraz daha içmişti daha sonra odama geldi bu arada adı Jae Hwa.Odama geldi ve bana
Jae Hwa;Hey güzellik sana bir teklifin var kabul etmek zorundasın ama yine de sana soracağım.
Min ji;Ne var ne istiyorsun?
Jae Hwa;Bu kadar sert olma yoksa canın çok yanacak.Benimle gel.
Deyip kolumdan çekmeye başladı.Ama ben ona direndim .
Min ji; Bırak beni iğrenç şey.
Jae Hwa;Hey!Sana şu an ihtiyacım var yoksa hiç tipim değilsin.
Min Ji;Yah!Birak beni!!?İmdat!?!Yardım edin ne olur?!?
Jae Hwa;Şimdi bağırma sesin kısılır sonra eğlencesi kalmaz.
Ben hala bağırıyordum sonra kafamda bir içki şişesi parçaladı.Ve sonra uyandığımda öğren bir görüntü vardı.Jae Hwa üvey abim tarafından tecavüze uğramıştım.Hemen o evden kaçtım ve şuan yaşadığım eve taşındım.Aileme ise tabi aile denirse çok sıkıldım dedim maddi durumumuz iyi olduğu için sorun etmediler.Daha sonra öğrendim ki o geceyi o piç videoya almış. Ve beni onun ile tehdit etti.Bu video yüzünden Shin Wo ile oldum ayrıca Jimin ve Tae ye sarmam da bu yüzden.Cok utanıyorum ama ne yapayım annemi ve şu an kimsesizler yurdunda olan kardeşimi öldürmek ile tehdit etti.Bunu göze alamazdim.Polise de gidemedim çünkü her yerde yayınlayıp adimi çıkaracak güçte olduğunu biliyordum.Bu gün ise bu yüzden yaşandı sizden çok özür dilerim .Ama o videoyu bir şekilde ondan alacağım.
Ama merak etmeyin size dava falan acmayagim o açmamı istiyor ama yapmayacağım.Ozur dilerim.
Yeni bölüm.
427 kelime.
Finale yaklaşıyoruz.
Nasıldı?
Vote ve yorum atmayı unutmayın.