Gamze;Beni kaçıran sendin!Senin amacın ne ha!
Shin Wo;Merak etme sana zarar vermeyeceğim ama O na elbette!
Gamze;Ne diyorsun sen ya kime z-zarar EĞER JİMİN E ZARAR VERİRSEN KENDİ MEZARINI KENDİN KAZ !ONA GÖRE SHİN WO!
Shin Wo;Sakın ol güzel kız!Bu arada Jimin seni benden uzak tutmakta haklı çünkü seni seviyorum ve seni elde etmek için herşeyi göze alırım.
Gamze;N-ne?!Saçmalama istersen Shin Wo!
Shin Wo;Aşk bir saçmalıktır Gamze.dedi ve odadan çıktı yarım saat sonra o iri yarı adamlardan biri içeri girdi ve ellerimi çözdü sonra bir tepside tavuk, pirinç ve bir bardak su .Önce yemekleri yedim sonra suyu koklayıp içtim çünkü içine bir şey katmış olabilirdi.Suyu içtikten sonra aklıma bir fikir geldi ve hemen cam.bardagi yere atıp kırdım daha sonra bir parça alıp bağırdım
Gamze;EĞER BENİ BURADAN ÇIKARTMASAN İNTİHAR EDERİM SENDE KURTULURSUN BENDE!SANA DİYORUM PİÇ KURUSU ÇIKAR BENİ BURADAN!?
Yüksek bir ses ile kapı açıldı ve duvara çarpması ile daha yüksek desibel de bir ses çıktı ben hala cam parçasını bileğime tutuyordum
Shin Wo; Saçmalama Gamze hemen bırak onu hem sen kendine zarar veremezsin ki !? Hadi bırak onu ben sana zarar verdim mı hi?Bak beni dinle buradan beraber çıkalım.Seni çok mutlu ederim.Yakisikliyim , iyiyim,seni seviyorum ayrıca param da var hı ne dersin ?!
Gamze; Saçmalama pic kurusu ayrıca ne paran ne de sevgin beni ilgilendirmiyor seninle olacağıma şuracıkta can veririm daha iyi!!
Shin Wo;Öyle deme bak sende beni seversin.Onceden gayet iyi anlaşıyorduk şimdi sadece daha yakın olacağız ,sana istediğim zaman sarılıp istediğim zaman opebilecegim o kadar hadi bırak o elindekini.!Sana Jimin i unutturabilirim .Seni seviyorum Gamze!
Dışarıdan gelen bağırma sesi ile irkildim .Shin Wo arkasını donunce hemen boynuna yapışıp nefes almasını zorlaştırdım.Ve bacağına bir tekme ile yere serdim ,üstüne çıkıp bir kaç yumruk attim.Biraktigimda bayilmisti hemen kapıya koştum
Gamze;Hey! burdayım yardım edin ne olur !Size diyorum kimse yok mu yardım.edin buradayım!