Bölüm-15-

61 8 4
                                    

Gamze;O zaman biz yaparız siz taşırsınız.Hemde Jimin in şu kaslı kollarının bir amacı olmalı değilmi?
Jm;T-tabi tabi kesinlikle haklı!Hadi gidelim.
***
Bir sürü kıyafet almıştık .Nerdeyse her alışveriş merkezine gitmiştik.Ama şunu öğrendim Teahyung hyung bizden çok hevesliydi alışverişe.Ellerimizde poşetler ile dondurmacı ya yaklaştık.
Namjoon;10 tane dondurma alabilir miyiz?
Jin hyung;9 olsun benim canım istemiyor.
Namjoon hyung;Tamam 9 olsun.
Dondurmalarımızı alıp bir kenara oturduk.
Tae hyung;Bak Gamze unni şurada ki mağazada %20 indirim varmış orayada bakalim.
Jm;Tae!orası iç çamaşırı mağazası .Git kendin bak!!
Tae;A-ah pardon Hyung ben indirim yazısını görünce birden heyecan yaptım mağazaya bakmadım pardon.
Açelya;Acaba yeter mı bu kadar bu poşetleri Junkook un kaslı kolları bile taşıyamaz .
Junkook;Kaslı kollarım öyle mi?!😏
Açelya;Y-yani öyle d-degil çok şey aldık diye şey ettiydim de neyse ya hadi gidelim.
Suga;Evet çok haklı benim uykum geldi gidelim.Hanseol seninde uykun geldi mi hadi gel uyuyalım.der ve Hanseol un omzuna yatar.
Jhope;*öksürür*hey olan var olmayan var kalk eve gidiyoruz.der ve birkaç poşet alıp arabalara ilerler .bizde poşetlere yüklenip arabaya giderken bana gelen msj ile telefona bakarım
Mesaj;*bilinmeyen numara*Çabuk AVM nin deposuna gel yada Açelya'ya veda et!
O sırada farkettim ki Açelya az önce tuvalete gitmişti .bunun kim olduğunu bilmesemde Açelya ya bişey yapmış olabilirdi.Bu kişi kesinlikle Shin Wo diye düşündüm.Elime aldım biber gazı ile depo ya indim.Tam karşımda bir sandalyede bağlı olan Açelya ve onun tepesinde biri duruyordu uzun saçlarından anlaşıldığı gibi kızdı.Bir adım yaklaştım.
×;Fazla yaklaşma seni niye çağırdığımı biliyorsun heralde.
Gamze;Hayır bilmiyorum.Ama önce onu bırak biz konuşalım.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin