Gece 3 gibi aşağı dan gelen tıkırtılar ile yarım yamalak uyandım.Açelya olduğunu düşündüm.Sonra susadığımı fark edip aşağı indim.Ve mutfakta ki çekmeceleri karıştıran bir adet adam ile göz göze geldim tam çığlık atıp kaçacaktım ki,iğrenç kokulu bir bezin ağzıma dayanması ile gözlerime bir ağırlık çökmüştü ve en son gördüğüm şey adamın beni sürüklemesi idi.
Bulunduğum o kocaman oda biraz demir biraz da fesleğen kokuyordu.
Odanın minik camından içeri giren ışık ile zor da olsa gözümü acabilmistim. Karşımda 2 tane iri yarı adam maske ile oturmuş tavuk yiyordu.Paketleri görünce dışarıdan ve en lüks yerden sipariş ettiklerini anladim.Karnimdan gelen gurultu ile bende acıktığımı anlamıştım.Herhalde beni kaçıranlar av bırakacak kadar acımasız olamazlardi.Agzim bantlı olduğu için konuşmaya çalıştım ama olmadı.O sırada anlamışlardır ki uzun olan kalktı ve agzimdaki banti çekti.
Gamze;Y-ya şey ben de bir parça yiyebilir miyim?
Şu an önemli olan neden kaçırıldığım değil acıkmış olmamdır .Çünkü yemek herşeyden önce gelir.Ayrica bunlara iyi yaklasirsam belki beni bırakırlar .
Adam;Hayır!şu an aldığın ilacın etkisi ile yemek yiyemezsin.yoksa hiç istenmeyen şeyler olabilir.
Gamze;Ne gibi şeyler mesela?
Adam;BİLEMEM!İstersen deneyelim ve görelim.
Demesi ile irkilmistim.Sanirim bunlar gerçekten acımasız.
Tahminimce aradan bı yarım saat sonra içeri orta boylu,kahverengi saçlı bir çocuk girdi bizim yaslarimizda gibiydi.Ama ağzındaki maskeden ve giydiği siyah bol kıyafetlerden kim olduğunu tam kestirememistim.
Çocuk adamların kulağına eğilip birşeyler fısıldadı ve o anda ikiside kalkıp odadan çıkmışlardı bide arkamızdan odayı kitlemislerdi .
Çocuğun bir den maskesi ni çıkarması ile asıl şaşkınlığım 5'e katlandı?
*Sizce kaçıran kim?*