Bölüm-9-

103 11 6
                                    

   Sabah yine o iğrenç alarm in sesi ile uyandım.Hemen kalktim lavabo da ihtiyaçlarımı giderip odama gittim.Ustume forma mı giydim.Makyaj yapmayı sevmediğim için sadece çilekli lipbalm imi sürüp assagi ya indim. Acelya çoktan kalkmış ve kahvaltıyı hazırlamış hemen kahvaltı yapip yola çıktık.O sırada Junkook un seslenişi ile atmamızı döndüğümde aklıma dünkü olay gelmişti .Acaba biz şimdi neyiz?Artık eskisi gibi davranamam da napacam ya?!
Junkook; Günaydın kızlar.
Ben ve Açelya; Günaydın!
Açelya;Jimin nerede?
Junkook;Bilmem o erken çıktı ve gitti .Hadi beklemeyin gidelim bizde.
   Okulun önüne geldiğimizde okulun önünde elinde gül buketi ile bekleyen bir Jimin düşünmemiştim.
Jimin;*Buketi uzatır *Seni seviyorum!Benimle çıkar mısın?der.
Gamze;B-en mı?Ş-şey e-ve-t.
Der demez Jimin elimi sıkıca kavrayıp sınıfa çıkarız.Zaten yan yana oturuyoruz .Sınıftaki ler derste sürekli dönüp bize bakıyor .Oğlanlar gayet halinden memnun ama kızlar beni öldürmek istercesine bakıyor .
Shin Wo; Gamze!Hayırlı olsun . yakışıyorsunuz!.
Jm;Ah!Çok teşekkürler Shin Wo!.Hadi yemekhane ye inelim.
Gamze;Olur .
  Ne kadar anlamamış gibi yapsamda Jimin in Shin Wo ya gıcık olduğunu anlamıştım ve biraz sinir olmuştum.Cunku Shin Wo benim arkadaşımdı.
Yazar'dan;
  Gamze her ne kadar Shin Wo yu arkadaşı olarak görse de Shin Wo ona karşı farklı şeyler hissediyordu .Jimin bunu anlamisti ama bu fikrini Gamze ye söyleyip soylemeyecegine karar verememişti.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin