Bölüm-31-

40 6 0
                                    

  1 saattir fanmeet in bitmesini bekliyorduk.Sanirim biraz fazla hatta çok sevenleri var.Kiskanmadim değil.
****
Sonunda bitmiş ti.İleride bize dogru gelen ayrı ayrı yakışıklı 7 kisi göründü.
Jimin;Prenses!Özledim seni!
Gamze;Bende seni özledim.
  Jimin ile uzun bir sarilma yaşarken
Junkook;Ah!Bende seni özledim.
Açelya;Bendeee!
Suga;Biz azıcık ilerideyiz.
Diyip Hanseol un belinden tutarak götürdü.O sırada Tae bin Sude'ye bakışları herkesin dikkatini çekmiş ki
Jin;Tae sakil ol gözünle bitirdin kızı
Tae;N-Ne!yok ne alaka ya !Ş-sey oldu.Bir anda şey olunca şey oldu.
Sude;Bern Sude Gamze nin Türkiye den arkadaşıyım.
Tae;A-ah!Öyle mi?Şey gezmek amaçlı mı geldiniz?
Jimin;Geldiniz?!Lan sen PD-nim e bile sen diyorsun.
Tae;Şey!
Sude;Yok artık buradayım.
Tae;Nerede kalıyorsun?
Sude;Gamze gil ile.
Jin;Ne yapacan acaba?
Tae;Yah!Sussana sen?Bizim okulda misin?
Sude;Sanırım aynı siniftayiz.
  Sude bu söz ile konuyu kapatmıştı ki zaten ondan hoşlandığı belliydi.Anlasilan o ki Tae de ondan etkilenmişti.E Sude de etkilenmeyecek kız değildi yani.
***
Gamze;Jimin~ie !Sizin konser ne zaman.
Jimin; Bilmiyorum ki.Ama bu aralar provalar sıkılaştı .Yani yakındır .Öğrenince söylerim.
Tae;Ş-şey siz ne zaman döneceksiniz?
Suga;Aynen!
Sude; Yarın sabah.
Tae;N-Ne?!Niye bu kadar erken?!
Jin;İşi var kızların sanane ?Niye bu kadar tepki verdin mi?(imalı bakışlar)
Hanseol;Tae!Yoksaaaa seeen?!
Tae; Yah!
Jimin;İtiraz da etmiyor .
Sude;Tamam ya sorun değil.
Jin;Aha bunlar olur.
Gamze; Bencede.
Hanseol ve Açelya;Aynen!
Gamze;Jimin gel bı senin ile konuşmam gerekenler var.
   Aslında konuşmam gereken birşey yoktu ama maksadım Sude ve Tae yi yalnız bırakmaktı.Bizim arkamızdan olayı anlayıp diğerleri de kalktı .Suga ve Hanseol sinemaya gittiler.Acelya ve Junkook da onlar ile gitti.Namjoon,Jin,Jhope otele gittiler bizde boş bir parka gelip oturduk.
Orada sadece Sude ve Tae kalmıştı.Eminim Sude evde beni öldürecekti ama köyü birşey olmaz ise teşekkür de edebilir di.
***
Tae; Eee?!Kendinden bahsetsene biraz.
Sude;İşte aynı yaştayız.Turk sayılırım aslında annem Alman Babam Türk.Babam geçen sene trafik kazasında öldü.4 dil biliyorum.Turkce,İngilizce,Korece ve Almanca.
Keman çalıyorum.Bir erkek kardeşim var.Öyle .Aslında bende hep Almanca öğrenmek istiyorum .Ölmeden önce yapılacaklar listemde Almanca öğrenmek var.
Sude;Ciddi olamazsın benimde öyle bir listem  var.Ama tuhaf bir liste.Mesela Bambi Camping yapmak falan var yani aslında kimse benimle yapmak istemiyor sanırım onu listemde çıkaracağım.
Tae;Anladım.Aslinda bende isterdim böyle birşey.İstersen bı ara beraber yapabilir tabi sen rahatsız olmazsan yani istemezsen sorun değil.
Sude;Ciddi misin? Çok isterim tabiki.
Tae;Sevindim.
  Yeni bölüm geldi.
406 kelime oldu.
Bu bölümde Sude ve Tae uzerine oldu gibi oldu.
Zaten 5,6 bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum.
Başka bir kitap yazacağım.
Diğer kitabım Junkook ile alakalı olacak.
İyi okumalar.
Sizi seviyorum.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin