Bölüm-34-

47 7 0
                                    

Bizde vedalaşıp uçağa bindik...
***
Yarım saatlik yolculuk benim için asırlar gibi geçmişti.Çünkü tüm yolculuk boyunca Sude beni dürtüp bir ünlü ile özellikle Bangtan Boys dan biasi ile sevgili olduğunu ve ne kadar mutlu olup heyecanlandığını anlattı.Tamam bu kankalık görevidir ama yani aynı şeyi yarım saat boyunca 40 defa dinleyince insanda bir kusma hissi oluşuyor.Nedense ben hiç bu kadar heyecan yapmamıştım.Şu an aklıma geldi ünlü olmalarına rağmen hiç imza,fotoğraf,bir eşya istemedik.Nedenini gerçekten bilmiyorum.
***
  Yarım saat sonra inmiştik.Hemen bir taksiye atlayıp eve geldik çünkü bedensel olmasa da ben zihnen çok yorulmuştum.Ama Sude hiç yorumlamıştı.Gelir gelmez hatta uçaktan iner inmez Tae yi atamıştı ve bir saattir konuşuyorlardı.Ne konuştukları konusunda en ufak bir fikrim yoktu.Herhalde bu kadar uzun konuşmada benliklerini falan konuşuyorlardı.
Hanseol;Ben çok acıktım birşeyler yiyelim.Ayrica ne yemek yapacam gücüm var ne de dışarı çıkacak hiçbirşey yapmadım ama Sude beni konuşmaları ile aşırı yordu .O hep böyle miydi?
Gamze;Aslında değildi.Cunku daha önce bu kadar sevdiği biri olmadı ve ünlü biri ile çıkmadı.
Açelya;Onu boş verin ne söyleyelim?
Hanseol; Hamburger 🍔 ya da 🍕 pizza.
Gamze;Pizza yiyelim.
Hanseol;Bana fark etmez.
Açelya;Tamam 2 tane büyük boy pizza ve yanında büyük boy kola.
Gamze;Aynen.Bide Sude yi kontrol et ölmüş mü kalmış mı ?
Açelya;Tamam.
****
Sude;Yemeklerimiz geldi.
Gamze;Sen yaşıyor muydun ya .
Sude;Ya şey beni önceden görmüş falan da onu anlattı o yüzden-
Yah! Sende ben konuşurken Jimin oppa ile iki kez konuştun ben birşey söyledim mı sana.
Gamze;Biz kısa ve sık sık konuşuyoruz.
Hanseol;Tamam ya hadi yiyelim.Aşırı acıktım ben.Acelya nerede?
Gamze;Az önce Junkook aradı biz yiyelim birazdan gelir.Birsey soracağım.Hanseol sen Suga ile niye hiç  konuşmuyorsun?
Hanseol; Yoo biz sürekli konuşuruz ama o günün yarısını uyuyarak geçiriyor uyanınca konuşuruz .Uyuma ,uyanma saatleri var onun o saatlerde siz yanımda olmuyorsunuz.
Sude;Yo tomom yiyon hado.Kafom agrodo .
Gamze;Kafan ağrıdı öyle mi.Birincisi ağzın dolu iken konuşma bundan hiç hoşlandığımı biliyorsun, ikincisi iki saat boyunca konuşup kafamizi s*kt*n biz sana bişey dedik mı?
Sude;Tama ya sinirlenme.Sen bu gün çok yoruldun.Hadi yiyin de ben kaldırırım gidin de yatın.Benim biraz isim var geç yatacam.
Hanseol;Ne işin var acaba?
Açelya;Tae Oppa ile konuşacak.
Gamze;Hadi konuşman bittiyse ye de yatalım geç oldu artık.
****
Sabah telefonum çalması ile uyandım bu sefer alarm değildi biri arıyordu.Telefonumu yatakta zor buldum.Arayan Jimin di
Jimin; Günaydın Prenses!
Gamze; Günaydın canım!
Jimin;Prenses sana bir haberim var konser haftaya ama konserden hemen sonra geri dönmeyeceğiz biraz daha kalıp geleceğiz.
Gamze;Ya ama konser erken olması iyi de yani keşke erken gelseydin iz.Bide bizim 2.sınavlar başlıyor aşkım yani şey-
Jimin;Prenses sınavların var ise gelmek zorunda değilsin.Zaten televizyonda canlı yayın yapacaklar.
Gamze;Özür dilerim hayatım gelmeyi çok isterdim ama kusura bakma olur mu bitanem?!
Jimin;Hiç önemli değil prenses.Senim derslerin daha önemli.Zaten evlenince ben sana her gün konser veririm.
Gamze;Bilmem yani senin ile evlenmeye daha karar veremedim.
Jimin; Ciddi misin ?!
Gamze;Tabi ki değilim jajasnnw şaka yaptım .
Jimin;Komik değildi kalbime inecekti az kalsın.
Gamze;Özür dilerim hayatım.Neyse sonra konuşuruz okula geç kalmak istemem iki gündür gitmiyorum zaten.Seni seviyorum.
Jimin;Tamam prenses bende seni seviyorum görüşürüz.
****
Yeni bölüm.
517 kelime oldu bu bölüm.
Nasıldı?
Sizi seviyorum.
İyi okumalar.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin