Bölüm-2-

141 12 2
                                    

Taksiye binip önceden tuttuğumuz eve gelmistik.Eve girdiğimizde hemen valizlerimizi odamıza bırakıp,geceliklerimizi giyip yatmıştık
Sabah saat öğlene gelirken kalkmıştık sırayla duşa girip kahvaltımızı yaptık.Kahvaltidan sonra valizlerimizi dolaplarımıza yerleştirdik.Sonra hem gideceğimiz okulu merak ettiğimiz hemde gezmek için dışarı çıktık.Gezer iken bir ramenci nin önünden geçerken acıktığımızı fark edip ramen yemeye karar verdik ve içeri girdik.Hemen boş bir masaya yerleşip ramenleri sipariş ettik.Biraz sonra elinde iki ramen tabağı ile o tatlı çocuk yanımızda belirdi. Tabakları bırakırken o mükemmel gülümsemesinide yüzünden eksik etmedi.O an çocuğa baka kalmıştım.Ama yaka kartı olmadığı için adını öğrenemedim.Cocugu seyrederken Açelya nin beni durtmesi ile irkildim.
Açelya:Ne baktın çocuğa öyle yaa!!*ardından kahkaha*
Gamze:Ne biliyim öyle dalmışım.
Açelya:Tabi tabi ben bilirim o dalmaları.Ama gerçekten tatlı çocukmuş.
Gamze:Neyse ne hadi yiyelim artık çok acıktım..
Yemeğimizi yedikten sonra okulumuzun bahcesine geldik pazar günü olduğu için okul kitliydi sadece dışarıdan bakabiliyorduk.Bahceyi gezerken Açelya nin kafasına gelen basketbol topu ile bir çığlık kopardik.O sırada hemen yanımıza 4 tane oğlan gelirken birden donakaldik . Çünkü onlar BTS gurubundan;Jeon Junkook,Namjoon,Tae ve Jimin di.O şaşkınlık ile onlara bakar iken Junkook yanımıza gelip;
-iyi misiniz,özür dileriz istemeden oldu dedi.
Sonra bir banka oturduk ben hala olayın şokunda iken Junkook Açelya nin kafası ile uğraşıyor du ve Tae söze atıldı;
-Sizi daha önce hiç görmedim burada mı okuyorsunuz ama burada okusaniz elbet sizi görürdüm turist mısınız?
Gamze;Hayır buraya taşındık ve artık burada okuyacağız.
Namjoon;Bizde burada okuyoruz.Siz nereden geldiniz?
Gamze;Turkiye den
Namjoon;Vaaay!Hep oraya gitmek istemiştimdir.Bu arada arkadaşının adını öğrendik Açelya imiş ama seninkini öğrenemedik ben Namjoon
Gamze;Bende Gamze biz zaten sizi tanıyoruz.Turkiye bir çok faniniz var bunlardan biri de biziz.
Tae;Beki hangimizi daha çok seviyorsunuz.Acelya nin ki belli oldu deyip Junkook u işaret eder hepimiz onlara dönünce bayağı iyi anlaştıklarını görürüz.
Gamze;ş-şey onu boşverin de yarın bize okulu gezdirir misiniz dedim çünkü o sırada Jimin bana meraklı gözler ile bakarken nasıl jimin diyeyim ki.
Namjoon ve Tae;(aynı anda)evet evet biz sizi gezdiririz der.Sonra herkes evlere dağılır. çok yorgun olduğumuz için tek kelime bile etmeden yatarız çünkü yarın okul olduğu için erken kalkilacaktir...

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin